20101205

-_- bila bila bila ??

Salam.. 
bila ? haha.
korang sihat ?? Alhamdulillah.

erm. tengok tajuk tuh mcm aku tertanye-2 kan ?
ehem ! haha. bajet kejap..
bile aku nak study weyh ?? takut gak bile pkir-2 kan pasal next year.
form 2. asal kejap sgt cuti nie ??
haish !

bukan ke selalu cuti 2 bulan ?
haha. bila lah nak cuti dua bulan.
hehe. :P


lagi 3 minggu je kan cuti ?
korang !! bangun.. bangun !! jangan tido lagi~
dah tengah hari. hehe.
eh eh! bukan..
dah tinggal 3 minggu je cuti. so, bangun bangun bangun !!
bace buku laa weyh. asik on9 je. adoiyai!

huhu. semalam chat ngan adib ~ hehe
dye swoh aku study hari nie. ouh tidak tidak!
haha. x nak.. esok je la~~
haha. malas den..
 ?? hihi

tadi blogwalking lg and follow sume blogger ! haha. yo yo jew.. :P
dah follow dorang ade bg award. hehe. aku suke award !
lalala~


comel kan award dye wlupon simple. hehe. like like ! :)
thnxs akak~ 


next, dapat award dari.. erm.. alolo. aku lupe sape yg bagi. haha.

pape pon. thnxs sgt-2. syg kamoo ketat-2!
haha. :)

ade soalan kan kan ? aku jwb eh.. 
BISMILLAHIRAHMANIRAHIM~


1. Apakah yang korang rasa bila ada ramai follower ? 
  erm.. aku rase.. happy yaww ! haha. 

 2. Pendapat tentang award di atas ?
wesh ! cumel ~ haha. nampak lovely. hehe. ^^ 

3. Apakah yang anda akan buat untuk mempunyai ramai follower ? 
 haha. aku gi terjah blog dorang. bace entry dorang klu menarik. haha. then, aku follow dorang. dorang follow aku balik~ hehe.

 4. sila upload gambar award follower kamu. 
 ala weyh~ aku xde award untuk follower. huhu. nanti aku buat eh? hihi. pastu aku upload kat entry nie. :P

 5. makanan fave korang apa ?
 haha. sume yg sedap fave aku. :P erm. aku suke tomyam mak aku. hehe. 

 6.sape yang korang sayang ?
 sume !! haha. korang syg aku ?? ^^  

 7. tag kepada 5 orang blogger yang korang rase menarik.
 okeyh2. akan ku tag~ :) 







saya nak senyum dengan awak panjang-panjang :D

No comments:

 

♥ Best view with Google Chrome. ♥