IN LOVE again and again ! ^^

About S K ! argh ! 
I LOVE U DAMN MUCH !! <3

 1. he's smart ! woah !
2. dye dah ade gf, tp.. ade aku kesah ?
3. muah muah !! ko tinggi sgt
4. 4th May ? yeah ! its ur birthday <3 !



5. Shinichi Kudo, Teitan High School's student !
6. kenape empatmei ? nape tak empatbelasjulai ?
haha ! ;)
7. bpk mntua sye, Yusaku Kudo
8. mak mntua sye, Yukiko Kudo
9. bpk mentua awk, Zainal bin Zakaria. awk ingt taww. :P
10. mak mntua awk, Safiah Bnti Shafie. hihi. ^^

last, awk ingt name sye taww. :P

HAHA ! giler tak ? wekk.. :)

argh !! hensem laa. lalala~ 


haha. dye senyum kat aku. <3




erk.. awk.. awk nombor dua ! haha. =.=' 

 heyy-heyy, tiap-2 hri jb nyanyi kn lgu ntuk aku. hehe.
so, dye aku nye ! :P

haha. ta puas hti kaa ??
jgn la nak gdoh-2 sebab sye, sye ta suke laa.
haaaa ! aku dah gile ngan dorang ! ^^

dah la, buat gilos je.
 

erm. jap jap ! kol 4 kang, aku kene bertugas ??
eiyt ! hari nie hri jumaat oke ? patut nye aku bercuti dri kerja ?
wesh ! tak adil sungguh. huh ! nak lari dri sini !! 

p/s : The best way to cheer yourself up is to try to cheer somebody else up.
so, dont bengang-2 hri nie okeyh ? saya syg anda sume. :)

Comments