AWARD ~ ^^



Salam kowang ~
lalalala. hehe. happy taw ?
haha.
[sila booo ramai-2]
hehe. xde la.. jangan boo akue okeyh ? juz nak gtaw korang aku happy. tak boleyh ? 
*aku merapu kat ats nie. :)*

today ! akue dapat award lg from kwn aku. hehe.
kwn skola~
DIYANA.

lets start the questions meyh~

1.klau kamu seorang superw0men , perkara pertama yg akan kamu lakukan ialah :

nak follow burung-2 yang tengah trbang ! haha. klu dorang stop akue stop. kalau dorang mkn, aku tgk je. :)

2.ketika sedang berjalan , kamu terlihat RM5 tercicir.. tp , bukan duit kamu..tindakan kamu ialah:


aku tggu 5 saat, xde owg amik.. aku gi beli ais krim. hehe. :P

3.klau pergi shopping , bende pertama yg akan kamu beli.....


teeett ! gi kedai buku then, pujuk abah belanje~ lalala :P

4.3 perkataan yg slalu kamu sebut....


:: TONG !! [merujuk kepade name kucing aku. hehe]
:: hehe~ [haha. aku suke sebut cm tuh ngan abah aku. :P]
:: weyh !

5.perfume kegemaran... kenapa ??


haha. entah laa. IZZI kod. eh. betol ke aku eja. haha. lupe laa. xde yg fave pon.

6.klau kluar rumah , slalunye kamu berpenampilan bgaimana ??


aku pkai jeans, blouse or t-shirt, shawls or tdung biase je. :P jam jam jam ! hehe. yg pasti nye match dengan mood. :P

7.describe yourself in 5 words??


- suke gelak :D
- pendiam la gak klu ngan owg yg tak rpt :P
- suke buat kerja dgn ikhlas klu xde org yg sruh. haha. 
- byk ckp kod. haha !
- lalala~ nothing to said. hehe. myself ? nak tawu selalu singgah belog aku. :P

8.boyz yg x kne dimate kamu....


haha. boleh eh kalau aku jwb, jgn marah ! :P
erm.. yang tak sedar diri. hehe. owg dah nsihat kan pon, still xberubah. bhaha ! :P

9.klau kamu seorang yg femes punye ramai pminat , perasaan kamu ??


rase nak lari dri dorang sume ! hehe. try nak jdi cam RAIN dlm cite full house.
haha. :P

10.barang2 yg sntiase kamu bawa kemana2....


aku bwk handkerchief. lalala~ nnti hingus kuar. :P haha. lgi-2 tengah selsema nie. ^^

11.komen kamu terhadap penampilan sendiri??


aku ? haha. aku suke ! :D

12.agak2 kamu , siapakah yg paling hot dr pndangan kamu ?? why ??


hot ? hehe. JUSTIN bieber boleyh ? :)

13.ciri2 boyz idaman kamu..


tiiitt ! nombor yg anda dail tiade dlm prkhidmatan kami. :)

14.kamu dlm kategori gile fesyen x??


kadang-2 je. haha. tp, rase nye xde laa teruk sgt :)

15.aksesori yg perlu ade dlm penampilan kamu...


aku suke jam ! hehe. ^^

16.berapa kerap kamu kluar shopping dlm sebulan ??


hurmm.. 1,2,3,4,5 ? haha. xde laa. xpernah aku buat dlm seumur hidup kire bape kali aku shop~

17.tempat favourite kamu ketika bershopping ??


gi mane ?? POPULAR ! hehe

18.kamu addicted x pada facebook/twitter??


facebook ? ouh.. mungkin ye ! haha. hari-2 on9 :P
twitter ? aku xde twitter. hee~ nseb baeq. :)

19.website favourite kamu ?? why ??


youtube, facebook aku, mysoju~ lalala.
http://nursaiyidahz.blogspot.com/ hehe~

20.brape lame kamu spend mase jika skali 0n9 ??


entah laa~ ta ingt. bukan lame ponn. hehe. :P

21.ape yg slalu kamu buat ketika 0n9 ??


aku off9 je fb aku. then, aku layan blog. haha. + gi utube

22.kamu rajin x mencari kengkawan baru melalui 0n9 ??


rajin~ lalala. haha. :P

23.kawan yg baek seperti ??


macam kowang ! hehe. :) syg kowang! muah-2

24.ape komen kamu tentang kawan makan kawan.pernah terkena ke ??
tindakan kamu ??


tak pernah kot. ke aku lupe ? hehe. aku xde feeling laa bab nie. hehe. dorang buat cam tuh, aku xde rase pape. juz kuciwa laa. haha. bengang stu hari stu malam tak sentuh nasi. haha. 
emo tak ?? :D

25.friends often ask you for ??


lepak ngan dorang ! haha. 

26.the color that best desribe you is ?? bec0z ??


erk. wrne ape ek ? korang rase ape ? jgn ckp pink eh. hehe. i dont like laa. tp, aku ttp mnghormati korang yg gile pink~ :)

27.if i were an animal , i'd be.......... why ??


animal ? huhu. nak jdik ape ek ? nak bear laa. ramai yg syg~ dah la cute. haha


28.orang ckap kamu kelihatan sperti.....


Nur Saiyidah Binti Zainal. hehe. :)

29.favourite place in the w0rld.. why ??


fave ? erm. apo ek.. paris cam best je. hehe.


30.kamu lebih slesa bercouple or single ??
why ??


lalala~ :)

31.kamu akan menangis bile ??


bila.. aku sudah tiada.. simpan sume lagu jgn ditngis selalu~
haha. entah !

32.reaksi kamu bile tertekan ??


aku byk diam je kodd. haha. xpon melayan perasaan sowang-2. :')

33.which s0ngz is most about your life ??


haha. xde pon. tp, aku suke STUCK IN THE MOMENT, justin bieber. hehe


34.ape yg akn kamu lakukan sebelum tidur & selepas celik mate ??


sebelum :: maen game dlm phone. hehe. klu kak ngah aku ade, dye swoh aku bace doa tido kuat-2 kakak-2 aku yg len tlong amin kan je. hehe. sukesukesuke ^^
bangun :: siriyesly klu bgn tido mesti aku trkejut. hehe. pastu gi amik air, minum~

35.do you have a special boyz/gurlz in your life n0w ??


ouh ! mereka terhebad ! mak and abah ! luv kowang~

36.kamu pilih lipstik merah atau pink... why ??

alolololo~ xde lipstick laa. haha. bibir aku sntiase biase je. hehe. why ? becoz kkak2 aku pon xde pkai n aku rase cm bdut nnti. hehe. :)


37.pilih strawbery atau epal ??


strawberry cecah coklat ! walaweyh ! hehe. :)


38.jika jd tumbuhan , pilih jd ape ??


tumbuhan pulak daa~ erm.. nak jadik bunge lavendar boleyh ? XD

39.pernah dpt hadiah drpd boyz x??


pernah pernah ! hehe. :D

40.ayat biase yg diucapkan bile kamu buat salah ??


"hehe~ sorry laa. huhu" haha ! bongek kan ? nk mntak maap pon kdg-2 aku gelak. :P

41.jenis kereta idaman ??


aku nak yg mcm kete mainan adeq sdare aku. haha. S M A R T ! tah ape jenis kreta tah. aku pon xtaw. :)

42.buku kegemaran ??


PTSOne. hehe. yg best2 ar~ 

43.lebih suke telef0n atau SMS ??


SMS la yunk ~ i tak geti berborak dlm tepon. hehe. :P
lagi pon, aku rase membazir. haha. :)

44.games kegemaran ?? why ??


SIMS 3 kali nie menarik weyh! Alvin Wenchester aku dah ade cucu dah. penat kodd aku jage dye. smpai dah ade bini dua. sorang dah meninggal n byk kali dye dtg rumah tuh tgk cucu2 dye. hehe. paling aku minat sekali, part decorate umah! dapat buat sesuke hti. hehe

45.diri kamu pada 5 tahun akan datang ??


aku nak sambung belaja laa. haha. kat luar ngare boleyh ? haha. brangan~

46.tabiat buruk......


malas melayan orang yg tanye aku soalan yg sme byk kali! hehe. [korang paham ?]

47.kejadian yg memalukan dlm hidup.....


entah~ sume yg aku rase aku malu, memalukan la kod. hehe. jatuh longkang kat pasar paling teruk. hehe

48.erti kasih sayang pada kamu...


love me love me. say that u love me.
hahaa.. :)

49.band kegemaran kamu ??


band ? ehem ! xtaw laa.. aku suke nyanyi je. name artis aku xtaw. ko tye la artis ape pon. tak akan ku kenal! haha. ceyh! poyo~


50.c0mic 0r n0vel ?? kamu pilih ?? why ??


komik la kod. hehe. boleyh gelak-guling. ade gmbr. :)
novel tuh. ehem !
for ur information, dlm byk2 novel.. juz dua novel je yg aku bace sampai habis. hehe
- rahsia hatiku
- ungu karmila
haha. rahsia hati ku, aku bace sebab kkak-2 aku kate best gilos. so, aku bace la. hurm. boleh thn la. romntik je byk. haha. bosan aku.
ungu karmila, dye nie unik ! ade misteri di sebalik cinta dorang. haha. best gilos laa~

oke-2. aku rase, lame gile kod aku buat award nie. hehe. btw, thnxs diyana! 
syg kamoo ketat-2. :)

deddaa~ gud nite kowang !

p/s : betol ke orang kate, kalau happy dye sentise kenyang ? haha. ke aku byk mkn hri nie.
tp, aku xmkn nasi ponn.. hehe. mkn roti je. :P lalala. tara tawu. :) aku kenyang gilos!



Comments