2010 ? 2011 ? ♥


Assalamualaikum and korang sehat ? hehe. lain tak aku nye intro ? KAHKAHKAH :P 2010 nak habis dah weyh. im gonna miss u ! act, 2010 nie byk kod pengalaman n kenangan. haha. paling hebat lah aku rase. tp, tak sehebat thun 2009. sebab ape, jangan tanye aku. tanye jiran sebelah rumah kaww. hehe. kalau dye pon tak tawu, adoih. mak tak tawu nak cakap ape lg, nyah. hehe. mak xkesah dehh. nyah buat-2 je lah tawu. :)


kenangan pahit lg banyak kot. haha. tp, serious aku nak bagi tahu korang, aku happy sangat. aku tak tipu. betul. haha. eh eh. silap lah. pade siapa yang tak nak tawu, hehe. sila pejam mate awk. :) rapat-2 taw, jangan bukak sikit pon. hehe. biar saye bacekan untuk awk. :P kalau awk bukak, saye cucuk mate awak. -__-


2010 punya azam, ehem ! ehe.. aku lupe lah. eh eh. aku tipu je taw, jangan percaya. aku ingat sebenarnye, tapi segan nak bgtahu kat korang. sebab aku merepek byk sgt. haha. :P aku simpan lg eh kertas keras yg aku conteng for azam aku 2010. dlm diari budak-2 aku. hehe. kebanyakkannye aku merepek about sekolah menengah. :)


duaribusepuluh. nama awk pendek. hehe. part yg manis and pahit, better aku cerita kan yg manis. first time, jejak kaki dekat sekolah menengah SMKDDS tu, perkara pertama yg aku fikir, budak-2 dye semua nye teruk. HAHA ! jangan salah kan aku, sebab aku dapat info yang tak baik je dari akak-2 aku tentang sekolah tu. so, aku rase takot. tp, 1 BETA buat aku rase SMKDDS tak seteruk yang aku fikirkan. :) dyorang semua best ! aku syg dorang lah. n__n





then, aku jumpa orang yang sepatutnye aku tak jumpa, dalam 2010 nie. tp, org yg aku sangke-sangka kan akan buat aku lalai or leka or seangkatan dengannya, telah buat aku berubah. aha ! berubah ape, tak payah lah cakap. tapi, berubah dari segi positif oke, haraplah. dalam entry blog aku sepanjg 2010 nie, byk jugak aku ceritakan tentang dye. tp, semuanya part aku kecewa dengan perangai dye. serious aku cakap, aku sedih sgt dengan apa yg berlaku. byk kali aku berusaha baeq kan keadaan and banyak kali aku putus asa. haha. ayat mcam bagus jeh, :') tp, alhamdulillah, semuanya baeq sekarang. :) aku byk berubah sebab dye, and kadang-2 perubahan aku tuh ada yg bagus untuk aku, ada yg tak. :P risau aku ! haha. 


kawan. aku sgt sgt sgt sayang kawan-2 aku sekarang and forever until ever ♥ hee~ sayang aku tak ? ;) tahun 2010 nie, aku rasa, kawan-kawan aku yang banyak jaga hati aku. aku tak rase yg aku jaga hati dorang. and aku rase, aku lah yang paling banyak bg masalah kat dorang, kan ? angguk jeh. anyway, satu jeh yg aku suke kt kwan-2 kelas aku, dorang suke tolong org lain. :) eh eh, byk sebenarnye. tp, yg buat aku syg dorang lebih, dorang suke bantu aku. haha. aku jeh yg pemalas nak tolong org lain. :P so, aku tak tergolong dengan dorang yg rajin-2. hehe. ;)

ade yang sengal-2 pon, dorang bagus oke ? 




syg kowang la !

yg buat aku rase 2010 kenangan paling hot ! empat kali kene sebat dengan cikgu-2 sekolah. haha. bagus tak ? bagus kan. clap ur hand ! kahkahkah ! :) dengan pengetua sekolah 2 kali beb ! hebat tak aku. haha. belom kira kene marah dengan dye. ala, marah tuh perkara normal kan ? so, aku tak rase itu hebat. haha. 2 kali tu, sume sebab 'DATANG LEWAT KE SEKOLAH- NUR SAIYIDAH BINTI ZAINAL- 7.50 PAGI- 1 BETA' hee~ cantik tak ? bakal pengawas tahun depan, hehe. tengok-2 lah name pakwe awak yang seorang nie, ada BANYAK nama dye. haha. sukesukesuke. XD

yang lagi dua tuh, sebab tak bawak buku teks sivik and tak tukar baju senaman lepas rehat. haha. hampeh betul. tak bawak buku teks pon kene jugak. nasib baik rotan cikgu khalil uwh, nipis and kecik jeh. tak de lah merana tangan aku. :P part tak tukar baju senaman uwh. aku rase nak nangis. tak focus aku belaja lepas tuh. nasib baik mase terakhir. huhu. pedas weyh ! berkesan 2 hari tgn aku. menggigil jeh. tak pasal-2 kene. hurm. sedihsedihsedih. :') tapi, aku happy gilos lepas uwh, aku tak pernah kene rotan lg dengan cikgu uwh. haha. cikgu zairol. sebab sume nye aku buat dengan hati-2. tak ade buat silap pon bila subjek dye. haha. erk, kalau subjek yg dye ajar kelas aku tuh, MATHEMATICS. sila jangan percaye bahawasanya aku tak pernah buat silap. haha. math aku hancur.

tapi, aku suka semua benda yang berkaitan dengan nombor, salah satu nya DUIT. :P sampai amir kata kat aku, aku gilos kan duit. eh eh. tak-tak-tak. mane ade. aku suke kan duit. bukan gile kan duit. lain tuh. hehe. :)

puasa 2010 aku rase paling cepat ar ! haha. tak rase berpuasa pon. nak kate tak penat, aku rase lagi penat dari tahun-2 yang sebelum nie. sebab sekolah rendah rumah aku dengan sekolah tak lah jauh mane. naik basikal jeh pon. :P sekolah menengah ni lagi penat, rumah jauh, balik lambat, naik bas. hah ! tuh korang tak tawu lagi, kalau ramai yg naik bas, aku dah macam sardin kene himpit-2 and kene berdiri lak tuh. :P segan weyh. tp, daripada aku balik lambat and duduk kat sekolah lame-2 better lah aku berebut-2 naeq bas and sampai rumah boleyh membongkang. :P aman dunia.

family. yeah ! memang sampai dunia akhirat, aku syg family aku ♥ tak payah lah cakap kan, hee~ cuma semua orang dalam family aku bertambah tua lah kan ? aku tak eh. aku sentiase muda. HAHA :) rahsianya, aku sorang jeh taw. haha. cuma, aku nak bg tawu sesuatu lah. banyak kan tengok kartun. haha. nanti orang cakap, 'ish ! ko ni mcam budak-budak lah !' haha. macam pon boleyh lah kan ? asalkan orang lain sedar yang kaww nie masih muda. :)

blog ? yup ! aku semakin rajin merepek meraban me.. segale me.. lah. haha. dan akhir-akhir ni aku dah start malas balik. HAHA. tak de mood. xde mood bila memikirkan aku tak baca buku untuk exam selase nie. ehh ? selasa nie ? korang jangan buat-2 lupa plak. and buat2 jeh lah paham ye. sekolah kitorang nie special. haha. :) jap jap jap. adakah exam bermula hari selasa minggu hadapan ? ouh tidak. tolong bagi tahu saya maklumat yang lebih terperinci. saya tak tahu pon hari selasa ini exam apa. tapi, saya berpendapat hari pertama exam bermula, biasanya bahasa melayu and sahabat baiknya sejarah. kadang-kadang bahasa melayu ini, macam lalang. dia ada dua subjek sahabat baik. sama ada sejarah atau geografi. 

woah ! aku takut time exam nnty aku nye penulisan teruk. haha. aku tulis blog pon gune bahase pasar. no-no-no. bahasa melayu penulisan ade ke ? ceyt ! jangan lah ada. mati aku. huhu. eiyt, kepada pelajar SMKDDS, haha. atau senang pakwe dan makwe-2 saye, tolong saye ? hari selasa or hari kedua bukak sekolah nie, exam ape? :P

wesh ! 2011 aku, aku harap.. semua yang teruk mase 2010, tak berulang mase 2011. sgt sedih dengan ape yg berlaku. hurm. yeah ! aku tak mahu sejarah berulang kali kedua. :')
go ida go ida ! chayok ! fighting ! and semua lah. haha. :) 

ida sayang kau orang semua ! 


p/s : woott woott ! esok befday abah ! haha. buat kek jom ! :) heee~ best nyew. :D



Comments

not bad... but,,,
so funny....
ida zainal said…
ececeyh kaww. haha. oke-2 thnxs la. :)