CONTEST HEADER UNTUK WIWI :)

Salam :) heyy-heyy.
aku agak tidak betol buat beberapa hari nie.
disebabkan gangguan mental or gangguan persekitaran ! huhu
HAHA ! korang takot ?
takot ? jangan jejak bontot anda lagi kt sini. 
aku tak gile laa.. :D
like ramai2 ini entry ! haha. 


contest again ? aku rase nak join contest nie bile aku dh taw nak buat header.
walaweyh. lagi-2 org dah jemput kan ? xkn tak nak cube

hee~ saye suke nak panggil awk wiwi laa
nmpak cute. mcm tuan dye. :)

wiwi, awak yang tag sye kan ? haha.
sye dh save dh awk nye url blog.
sye save dlm phone sye.
sbb sye xnk lupe lagi name awk-2 sume yg dh tag, bg award or ajak join contest.
huhu. manusia mudah lupe betol la



sila klik untuk jadikan seperti cake yg ade baked powder :)


okeyh ! tuh syarat2 dye kan ? sila patuhi okeyh bagi yg berminat.


siriyesly aku cakap. blog wiwi nie mmg cun dan sgt2 comel ko taww ?
mule-2 aku bukak blog dye pon dah tergode
auww !
seperti aku tergode dgn Shinichi Kudo !
lalala~ =) 


okeyh tamat sudah ?
syg awak sume


eh eh ! belom lg laa syg. aku lupe bende penting ! HAHA ! ngeng jee


kk. sila tutup mate awk sume..
kalau tak tutup, sye cocok mate awk. hehe. ^^


1
2
3
!!! 


sila klik gambar jugak untuk tumbesaran yg cukup. :)


pada bakal pserta yg lain, korang try ar. senang je kodd contest nie. =)
doakan sye oke ? 


p/s : awak yg lain ! Jangan tiru aksi ganas header yg saya buat nie boleyh ? hehe.
sye buat khas untuk awk wiwi ! <3





bye bye ! ngantuk laa :')







Comments