20101211

Contest Gambar Kenangan Sekolah Dulu-2 :)



okeyh. siriyesly, hari nie entry aku agak penuh ngan CONTEST
kan ?
haha. jgn marah eh..
agak tamak sikit hri nie. lalala~
xde la. juz dh lme kod org tag aku join contest-2 nie.
tp.. skunk je rajin nak wt.

okeyh. contest nie ditaja khas oleh Kak Ida.
heyy, ingt tak entry sebelum entry nie?
haha. ida and ida ryte ?
hri tuh ade sumone tag aku untuk join contest nie. aku lupe.
pfft.. =.=" sorry awk.

kk. syarat2 dye..



1) Mst ade blog sendiri tow  PENTING !
2) Jadik follower bLog ida dlu  bg yg dh ada,terima kasih tow    AMAT PENTING!!!
3) Letakkan ‘Contest gambar kenangan sekolah dulu2’ sbg tajuk entry korang  (jgn lupa wt entry pasal pic tu) dan banner diatas berserta linkkan  teros kt entry ini tow....ida syg korang bnyk2   PENTING !!
4 )Upload kn gmbar kenangan sekolah korang dulu2 (xkish sorang atau beramai2)
tp bg yg still sekolah ag.korang pom leh join gk,tp mst berpakian sekolah korang ek...PENTING !
5) Dlm gmbar tersebut ,nyatakan nama sekolah korang jugak
6) Hantar link entry korang didalam kotak komen entry contest ini. PENTING !!
7) Tarikh tamat pd 11/01/11 @ 11 jan 2011.

 okeyh, sume yang tertulis IDA kt ats tuh, adalah IDA tuan contest oke ?
not me. heee~ so.. 



Sekolah : SMK DATO' DOL SAID, ALOR GAJAH, MELAKA

belakang dari kiri : Intan , Arissa , Lisha
depan dari kiri : Nina , Ida :)
hee~ syg korang !!





saya nak senyum dengan awak panjang-panjang :D

3 comments:

iDa said...

mkch tow sbb sudi join contest ida....
ida dh cek semua dh...semua dh ok....
ida akn follow dear blik tow sbg tnda mkch ida....
keep in touch bila dekt ngn dateline ok dear....

GUD LUCK tow!!!!!

ida zainal said...

woah ! timekaseh jugak. heee~ :)
aminn..

missxidi said...

Aper masuk gmbr ni...ni cover2 la...cari la gmbar takder cover cun baru bleh menang =P

 

♥ Best view with Google Chrome. ♥