BLOG PILIHAN Malaysia 2010

yaww !
Assalamualaikum korang. sihat ? 
tak sihat pon, aku nak korang jwb sihat.
hehe. 

nampak tajuk entry tak ?
korang berminat nak taww ?
tapi kan.. ade syarat klu nak join !
haha. :P


sebelum tuh, ko tengok jam pkul brape ??
skunk kol 2.44 pm .
wesh ! sangat panas hari nie. adoiyai. aku pon xtawu kenape.
mula-2 ingt kan malas nak tulis entry.. tp, disebab kan BPM nie sgt tertarik and menarik perhatian aku,
aku nak sgt-2 join and kene tulis entry !
huh ! Nur Saiyidah Zainal !! sila merajin kan diri anda ! :)



okeyh. syarat yang pertama :
jeng jeng jeng ! hehe. 

1. buat entry yang menarik tentang BPM 2010 nie. :)
2. pastu, mesti ade link
BPM nie kat entry korang tuh. :)
3. letak kan tarikh entry pertame korang dkt entry nie and siap link kat lg.
4. pasti kan korang punye blog, di lahir kan pade 2010 ! hehe. pade yg len, sowy. XD
5. tarikh tamat dye, hari rabu nie. 8 Disember, kol 3 petang !


okeyh. entry first aku bertajuk :
ehem !

8.57 pm. hehe. tarikh : 8 Jun 2010


okeyh, tamat sudahh ! :)

deddaa~ 

Comments

Raji and Yeen said…
hohoho good luck~~
;D
sygnya ak buat blog tahun lepas T.T
xdpt nk join
ida zainal said…
haha. kecian. xpe xpe. byk lg bende len nak join naa. haha. thnxs ! ;)