What ???

korang suke tengok strawberry biru ?? :P

Assalamualaikum korang.
ehem ! hari nie dah kene start kerja balik.
haha. kerja ape ?
rahsia~
haha. lalalala.

aku kate hari nie nak study kan ?
hehe. 
ala.. sape sruh channel 611 tuh keluarkan cerita Zathura !
haha. tgk lgi sekali. hehe. best kan kan kan ?
:)

okeyh.. esok awal muharam kan ?
nak aku share kan doa akhir tahun ?
awl tahun ?

kk. aku share gak eh.. :)




okeyh. korang boleyh bace doa akhir tahun lepas korang solat asar. nak masuk waktu maghrib tuh, korang leyh bace. sebelum waktu maghrib taw. bace 3 kali yaww. :)

doa awal tahun, korang bace selepas waktu maghrib. bace 3 kali gak. :)

semoga Allah mengampunkan segala dosa kita. InsyaAllah.

erm. tadi.. aku chatting ngan Syahmi.
woah ! kwn skola rendah dulu.
hehe. dye tanye aku punye result oke ke tak..
wesh ! ko tanye mcm mane pon. ehem ! mmg tak oke.
huhu
teruk gak laa. hehe

korang tawu dye dpt ape ??
aku marah nie !
hehe.. dye dapat .. dapat..
NOMBOR SATU weyh ! dalam kelas + dalam tingkatan
argh !! menci menci. haha
xpe laa.. tahniah weyh ! power ar ko.. :D


dye sekolah SBPI Selandar.
wesh ! jelez sama kaww. haha. xpe ar kan ? aku pon sekolah ane je ?? huhu

pape pon, erm
ape aku nak ckp ? haha. k laa. daaa! nak jalan kan tugas. jam 4 pm. hahah.
deddaaa~




Comments