Teruk Tak Kami ?


hoyy ! Malaysia menang malam td kan ?
haha. syabas bebeh ! syg  kowang laa. :)

oke-2. seriously, aku sudah jatuh hati sama Khairul Fahmi, penjge gol !
haha. gile tak ? aku suke dye sebab dye pndai tngkap bola. hehe


mase kat stadium nasional, malaysia dh menang dulu kan ? hehe !
like like. 3-0. pastu, ade pulak kecoh-2 cakap org malaysia men laser. pastu pnjage gol indon, markus uwh dh kecoh-2. muke nak nangis jeh. hehe :P
buang mase tol. time aku tgk nie, abah ade kat rumah. kitorang tgk same-2. hee~ kitorang adeq beradik dh xde rupe budak perempuan dah. sume macam owg gilos tgk bola. haha.

yew lah, kitorang sume lima-2 perempuan. tambah mak. family aku ade 6 org perempuan and abah aku sorang jeh yg lelaki. hehe. so, abah aku kene lah terima ape-2 yg kitorang bebel. hehe :)
pompuan kan mmg susah nak berhenti ckp ? haha. lg-2 dpt kitorang adeq beradik. sape-2 yang tgk bola ngan aku satu family, memang bengang lah. kitorang suke selit-2 kan cerite mitos time tgk bola. haha. kdg-2 kitorang ckp psal mase kecik-2 maen bola lah. hampeh ! memang kecoh ar rumah aku. sampai abah aku kate nak keluar. sebelom keluar uwh, abah aku kate, "malam nie indon menang 2-1 nan malaysia"

hehe. abah tgk bola kat kedai lah tuh, ingat aku tak tawu ke ? haha.
baru jeh start men, abah dah start kereta, keluar. hee.. musti lelaki rase tak best tgk bola ngan perempuan kan ? suke bebel-2. haha.
cam tuh lah kitorang at umah. :P 

mase pertame uwh, pemain malysia kerja dorang jage pemain indon jeh. dorang xnk attact. betol tak ? buat aku penat jeh tgk dorang. kejap ke kiri, lepas indon dpt bola. sampai kat kanan balik. tak senang duduk aku. :P mase kedua uwh, dorang dah mule attack. aku suke ! sebab Safee uwh dye dpt gol kan. yeah ! mase uwh, mak aku dh bangun gi masuk tandas. 
kitorang adeq bradeq jerit gol jeh !! mak aku terus keluar. haha.

mase tuh, aku rase.. macam nak tiup wissel jeh suruh mase tamat. haha.
malaysia dh dpt 4-0 ! bahagia jeh :P
gilos power ar shahrul uwh bawak bola sampai kt safee, safee terus kick masuk gol ! 
S M A R T ar ! si markus uwh, mcm owg gilos jeh. dye mcm tak caye mlysia dh dpt gol.
safee dah lari-2 banggee~ si markus uwh terus siram-2 air kt muke dye sendiri. pelik aku. hehe. maybe dye rase nyesal gile tak jage gol tol-2. haha
padan muke ! :D

pastu, tetibe jeh pemain indon, nasuha uwh gol kan.
mcam kene sampuk aku time uwh. hahah.. kakak-2 aku dh terdiam. sume mcm ape jeh time uwh. menci aku. bangge si nasuha uwh. haha. :P

then, ridwan pemain indon uwh, gol kan lagi sekali. ish ! tamak dorang nie. 1 jeh dh lah. nak lebih-2. ish. mase uwh, tak sangke-2 dpt gol. ala, sume sebab sorang pemain indon uwh, dye try nak gol kan, fahmi dh nak tgkap bola uwh. tp, terlepas. so, dpt kat ridwan, ridwan uwh cepat-2 kick. fahmi lmbat pulak bangun. dapat lompat rendah je. huu. sengal jehh.

kerja kitorang adeq-bradeq asik nak kutuk-2 jeh. haha. gozanles lah, firman lah, hamka lah. haha. sume pemain indon kitorang marah-2. kitorang gelak kn gozanles uwh, kitorang ckp gozanles uwh asik offside jeh. kalau indon offside jeh mesti sebab gozanles. haha.
serious betol ! dye asik-2 offside. pastu bajet nak gol kan, tp tendang senget-2. gozanles uwh kakak aku nye ! haha. fahmi aku punye ! :)
eheh ! sorry, aku maen ckp jeh. kalau ade yg tak kene ngan pendapat korang, sorry again. :P

mase dh habis, aku n kakak-2 aku sume nak melompat dah. haha. tah ape yg kitorang hepy sgt. maybe sebab dpt tgk muke mat-2 dan minah-2 indon kt situ sedih gilos. hehe. teruk tak ? jahat kan aku ? hehe. punye lah susah mase uwh nak hbis. haha. ape lahh.. 

4-2 ! yeah ! hebad ar. syg sama kowang ! :) go fahmi go fahmi ! haha. erk, ade kene-mengena tak ? lalala~ oke-2 aku tukar, go KUNA go KUNA ! haha. :)

ps : mak aku kate, indon kalah sebab caye sgt kt sotong Gudel uwh, Khurafat beb ! :P
tp, abah aku kate indon menang mlm nie, 2-1 ? hebad abah aku ! haha. abah aku xde sotong okeyh ? mak aku pon xde msak ape-2 yg berkenaan sotong semalam. haha.


pernah terpikir nak maen hujan mcm dulu-2 tak ? aku nak sgt ! tp, ehem ! mak aku kate ...

Comments