saya BLOGWALKING je hari ni

Assalamualaikum korang !
selamat tengah hari jugak. hehe. korang sihat ?
hari nie aku sihat taww. Alhamdulillah. cuma selsema je laa yang belum pulih sepenuhnya.
hehe. 

[pelik pelik pelik. haha.]

td blogwalking.. tengah jalan-2.. ada pulak traffic like light yang menarik perhatian aku.
hehe. then, aku bace + godek-2 la entry dalam blog dye. hurmm !
korang tawu aku nak cakap ape ? 
BLOG DIA MENARIK !

blog sape ? nak tawu ? hehe. haruslah tawu. = KEMULIAAN ISLAM

then, aku nampak laa perkataan
"SILA AMBIL"
hehe. so, aku ambil laa. :P
nak tengok ape yg dye sruh amik ?
ta-daaa~


haha. aku minat laa kalau ade org yang bg award follower nie. hee~
nampak mcm di hargai. haha !
[blog aku xde award]
[so.. inie x bermakna aku x menghargai korang, hehe. juz aku xpandai buat award.. :P]

okeyh, apa yang aku nampak. isi dalam belog dye tuh best !
sebab penuh tentang ISLAM. yeah ! agama kite..
so, aku tertarik laa. memang aku suke berhenti dan singgah lame-2 kat blog yang berciri kan keislaman. byk ilmu bru.. ^^

contoh nyaa.. macam belog DOKTOR CINTA~
dye punye blog pon byk memberikan motivasi n semangat baru yang berkaitan dengan kehidupan seharian orang islam. byk bagi nasihat and peringatan. :D
hehe. kalau aku tengah tension or boring, aku singgah kat belog-2 mcam nie la..
tenang sikit hidup. hehe. :)

sebenarnye.. hari nie aku malas la nak tulis n3 baru. tp, disebabkan tertarik dengan award tuh laa aku tulis entry nie. bhahaha! 
pasal tah? aku memang di lahirkan mempunyai satu sifat 'minat kepda benda yang menarik'
haha ! korang ade ? xde kan. :P

kk. pagi tadi kkak aku tanye..
'ida ! ko nie.. nak pekse kan ? asal ko tak nak bace buku nie ??'
kate dak titot sambil mengepit erat buku chemistry nye di ketiak ! haha. lalu, dye beredar dan masuk ke dalam bilik. :D

erm. tersedak aku minum air cincau~
weyh ! terbantut aku nak tengok kartun DORAEMON laa..
nanti-2 laa bace buku tuh. hihi..
lambat lagi kan nak sekolah ?
haha. lagi seminggu nak sekolah nanti ida bukak la buku~ :P

hehe. boleyh tak cam tu ? lagi seminggu nak sekola baru aku bkk buku?
boleyh la.. boleyh laa.
haha.
malas laa.. kite sume cuti 41 hari~
baru je seminggu habis. tambah la dengan empat hari yang berlalu kan ?
hehe. baru 11 hari ?
41 - 11 = 30 hari lagi.
wesh ! tinggal sikit je ? nak lame lagi cuti! huhu.

so !!
dengan lafaz BISMILLAHIRRAHMANIRAHIM ~
aku akan mulakan operasi membuat calendar baru
haha ! gilos kaa ? :P

okeyh-2. minggu depan aku start pegang buku okeyh ?
pegang je~ :D

p/s : hari nie nak blogwalking jew~ lalalalala. :) syg ko ! <3



Comments