20101228

Thank You Awak ♥


Salam and heyy !
hehe. korang okeyh ? gud ! aku suke kalau korang oke. hehe :)
okeyh ? aku byk gune perkataan okeyh, oke ? haha. jgn fening-2 oke ?
lalala. awk oke ?

HAHA. aku gilos. :)
heyy, thnxs to Umar ♥ awak dah bagi kat saye dua award kan ? hee~ sorry, lambat pulak nak tampal kt blog. 

hri tuh nak tampal, tp gam gajah + harimau + gorilla + dinosaur + badak dan keluarga + ayam dan itik sume dah habis.

hehe. :)


tag ? okeyh-2. nanti aku jerit kuat-2 kat blog orang yang aku nak bagi. hehe. sila pekak kan telinga :)


award nie, ade soalan sikit-2. hehe :) meyh aku jawab. 

♥ Pendapat pade blog eita ? ♥ best ! hehe. suke singgah itu blog :) ♥ tempat yang korang nak gi sgt ? ♥ nak gi Korea, tempat Han Chae Young ♥ Jae Hee berlakon :) auww ! gilos lah. suke dorang. time Jae Hee tuh berlakon movie Yoo Hee the Witch uwh, dye nampak macho ckit. hehe. dye ngan Chae Young uwh nampak bodo-2. haha. tp sweet. ♥ hehe. Saranghaeyo ! ♥ ♥ 3 perkara tentang diri anda.- ehem ! haha. aku malas study nie. :P- suke gelak :D- suke cakap 'Saye Suke Awak' hehe ♥

okeyh, terime kaseh awk. :) wiitt wiitt : kucing aku sakit. haha. kecian dye :( 

aha ! saye suke awk. haha. 







saya nak senyum dengan awak panjang-panjang :D

No comments:

 

♥ Best view with Google Chrome. ♥