HORMATI yg laen oke ??


Salam korang !
heyy-heyy, petang td aku tgk satu tragedi ngeri !
muahaha!
xde laa.

ayam makcik aku mati.
keh3. :P

ayam tuh buta, tak sejak bila dye buta. sejak azali ke.. sejak dye dh ade anak ke ??
haha.
dye ade anak 2 ekor. cute miut beb !

huhu. dye kan buta ?
dye dok lah baring kt tepi longkang sebelah umah aku
wesh ! xde tmpat lain ke?
heee~

bila dye buta, ayam jantan yang gatal lagi ngok ngek
mula lah amik kesempatan kt dye yg lemah !
haha. tuuut ! stupid tol.

cian aku tgk aym betine tuh. huhu
rase cam nak balik selipar crocs je kat muke ayam jantan tuh sampai teleng !
what the frog ?? eh eh ! what the ayam jantan !

pastu dah nak maghrib td, aku dengar anak-2 aym tuh mekak-2
kt longkang uwh
adoiyai.. aku gi tgk kt luar, tgk mak dye dah tergolek tepi longkang
dengan lidah yg terjelir keluar dan berbuih dan berdarah dan ..
erm. okeyh, HIPERBOLA. haha !
cian nye.. mesti anak dye sedihkan. huhu.


anak dye skunk dah jadi anak yatim.
argh! cian nye korang. nak je aku tumpang kan bahu bagi dye nangis.
hihi :')
so, hormatilah anak yatim oke?
jgn amik harta dye. huhu. jgn mkn hrta dye.
eh eh. harta ape yg ade kat anak aym tuh ?
erm.. 

td, kucing aku agak nye gi melawat ank-2 aym tuh.
huhu. lambat gile dye balik dri umah.
tah mane lah si TONG tuh pergi. ntah-2 carik awek !
wesh ! jgn berani ko carik awek eh tong.

eh eh. entry aku hri nie psal kucing and ayam ??
okeyh,, sejak bile aku jd cm nie ?
HAHA !

erm.. korang.. mate aku skang nie sakit.
huhu. dah la aku nie mmg sepet ! tmbah lg bengkak mmbuat kan mate aku bertambah sepet.

 

huhu. sedih laa. takot je klu jd pape kt mate aku..
huhu. yew laa. aku kan ade penyakit resdong. tkot plak !

what ? 
ida ! pkir positif ? okeyh ?
haha. over la aku nie. adoiyai.

erm.. ade terpikir nak join contest untuk buat header nie.
tp, header aku pon buruk. nak buat kan header org ?
adoiyai. hehe. tp kan kan kan, nak join jugak boleyh ??

:P

heyy-heyy ! Syahmi Aiman Mohd Nasir.. mane ko mane ko ?? 
aku dah tulis name ko dlm blog aku.
haha. btw, psal hal dak haziq tuh, erm.. ko abaikan je laa. aku takot nak ingat balik. huhu. :') and ckp congrate kt adeq ko okeyh ? XD

p/s : mase aku drjah empat, time atok aku mninggal..
aku ckp kt mak aku.. "mak.. mak sekarang nie dah jadi anak yatim lah kan ?"
then, mak jwb.. "mak dah ade korang. x terase ape dah." haha ! syg mak ! so, anak-2 yatim untuk kanak-2 ke ??

deddaaa korang !! syg korang sgt-2 !
doakn mate aku tak sepet lg. haha. :')

Comments

BUNGA said…
lor.. cerita pasal ayam yg dah jadi yatim rupanya.. hehe
Saiyidah Zainal said…
hehe.. cian kt ayam tuh. dah mlm2 nie pon dyorang bsing lg. hehe. thnxs comment. :)