SELAMAT HARI RAYA ♥

Assalamualaikum and Bismillahirahmanirrahim. heyya peeps ;] selamat hari raya sayang-sayang sekalian. maaf zahir dan batin. hee, Alhamdulillah. hidup lagi aku en ?


hidup-hidup pun rasa macam nak mati dah. hee :') my resdung semakin teruklah sayang. huhu. habis semua rongga keluar darah. oppsi, rongga tuh datang dari hidung and mulut lah. HAHA. its okay its alright, tidak menjejaskan jadual ketuk pintu rumah orang esok =)


ouh yaa, tahun neh tak dakk kuih raya lah babe. jangan datang rumah lah. ahaha. maaf-maaf. boleh datang ahh, tapi kuih bawak sendiri :) hihi. ouh, serious. pagi tadi merupakan hari terakhir sahur sama-sama dengan family. malam nie dah takdakk terawih. huhu. rasa macam menyesal pulak semalam tak pergi terawih taw :'(
semalam pagi-pagi dah bangun, actually lepas sahur tak tidur lah. terus kemas rumah. babe, kitorang adik-beradik bukak lagu raya kuat-kuat. HAHA. jiran sebelah pergi johor. yea, abah aku pun pergi johor jugak. aku bangun sahur tuh tengok abah dah takdakk, Tok Itam aku meninggal :'( sedih wey. terasa kehilangan. huhu.


pagi tadi lepas sahur terus terbongkang. walawey, malam tadi penat sangat ikut kak long pergi beli baju raya. bapak lah wey, kak long pilih baju sampai satu jam dekat kedai tuh. nak tercabut skru lutut eden. bangun-bangun jeh, tengok kak ngah dengan kak long dah bersedia dengan tong cat. eheh, pagi tadi baru mengecat. hebat ke tidak kakak-kakak aku? aku pun tolong jugak lah. setakat bentang-bentang surat khabar. HAHA.
well, selamat hari raya kawan-kawan. sorry tak dapat nak hantar mesej macam tahun lepas. kredit tak banyak dan aku pun tak sekaya tahun lepas. dah pokai. so, ida mintak maaf atas semua silap ida selama kita kenal nie. tipulah kan kalau tak pernah buat silap, hihi. maaf okay :)


P/S:
Andai esok tiada lagi untukku, aku minta maaf dan memohon agar dimaafkan. Halalkan makan dan minum aku selama ini =) Peace yaw.

Comments