DAY10# Weheee, Dah Ada Dua :D

Sometimes I feel like I'm the only one that understand myself :')
Assalamualaikum, hello peeps :) whee ^^ guess what? apa yang dah dua? hehe, scandal ke? eh, tak tak. den baik, tak main spare part tyre. haha. astaghfirullah, lupa pulak. korang sihat? ;D


oraite, sebenarnya dah ada dua digit dah :) hari neh kan dah sepuluh hari berpuasa (10) wkaka, kan dua digit tuh. wesh, best nyeww, tak sabar nak pergi ketuk pintu rumah orang mintak duit rayo :D
ehem, weyy, actually. hari neh aku rasa tak tenang babe. aku tak pernah rasa macam neh kalau buat silap. rasa macam baru menikam orang, macam baru lepas bunuh orang der. serious. aku risau. eyh, bukan serious aku bunuh orang. serious aku tak tenang tadi :')


hari neh aku balik lambat sikit, nak study dengan kawan-kawan eden subject mathematics. haha. penat aku mengajar tadi :D fuyohh, bajet jea. haha. sambil mengajar-diajar tuh, aku pun buat homework yang Teacher Sua bagi. dah siap! tinggal keje BM, tapi borang komsas tertinggal kat sekolah. hampeh -.- wewitt, kite-kite lepak dengan azieman tadi. haha.


balik rumah terus tidur, zzz, pastu berbuka. walaweyy, sebelum berbuka tuh, aku cakap dengan abah aku, aku nak makan tomyam dekat kedai Abe-abe Kelate yang dekat dengan masjid paya rumput tuh. pastu bapak aku jawab dekat aku 'takdo'. huhu. menyodeh den sampai lah waktu berbuka. whaha, rasa bersalah aku tak hilang dari petang tadi. huhu. berbuka pun takdakk mood :p
lepas tuh pergi terawih dengan abah and kak long. MasyaAllah~ aku lupa babe, hari neh imam from Makkah tuh jadi imam. haha. dye baca surah-surah pendek, tapi kan. aku tak pernah hafal pun surah-surah tu, aneh. hihi, teruk benar aku neh. then, time witir kan. haiyoo. lama wey, tapi. best. imam nie suara dye lantang. kalau mata aku dah start mengantuk jea, mesti imam nie baca surah dengan sura yang lantang gila tuh. terus segar mata aku. haha ;D


wewiit, amir mcg aku then cara dye macam biasa jeh, okay, itu tandanya dye tak marah aku ;D hehe. nasib baikkk.


P/S:
der, InsyaAllah 21 Ogos neh, imam form Jeddah pulak jadi imam dekat masjid kampung paya rumput neh :) come on lah, marilah sama-sama kita menunaikan solat tarawih kat masjid kampung den ;D eh, lupa. aku sampai rumah en, tengok-tengok ada tomyam. whaha, sayang makcik aku lah!

Comments

Nurul Hana said…
This comment has been removed by the author.
Nurul Fatin said…
Wohaaa. tomyam -.-' :P
Saiyidah Zainal said…
hehe, jeloz ah tuh ;P haha