DAY2# Yeahh, Hari Kedua :)

Smile ♥
Assalamualaikum kawan-kawan. wewiiitt, hari kedua babe :) boleh tahan ke aku nie? hehe. eh chop chop# boleh tahan ke nak menulis entry tetiap hari, bukan boleh tahan ke nak puasa. aishh, baca leklok yea sayang :3


pagi, sahur. lepas sahur, iron baju :] haha, malam tadi lepas terawih, sakit perut so terus tidur. tak sempat nak iron baju :p lepas iron baju, pegi mandi. lepas mandi pergi sarapan. whahaha :D tipu jea. lepas mandi buat lah apa-apa yg patut sampai lah kak long aku siap then hantar aku pegi sekolah :)
kat sekolah tadi, baru kelas pertama perut aku meragam lagi. keypad lock! ajak nina gi toilet. whaha :D sakit perut der. tak tahan aku. tak focus aku belajar math tadi. hapo yang masuk entah ;p tadi dapat paper math and bm. wkakaka, bm aku B. kan aku dah kata, 'tamsilnya' lah sangat. blaa ah :) haha.


cikgu bm aku suruh enjut keretapi bagi setiap kesalahan dalam paper uwh. eyh, aku pun tak tahulah apa nama sebenar aktiviti yang kena pegang telinga pastu kejap bangun, kejap turun tuh. haiyaa. sakit pinggang aku, dah macam orang tua tadi. dah lah cikgu lepaskan lambat. atoiyy.
lepas amali solat, ehe :D jumpaa lah amir si keding tu, wewittt, dye nak buat gaya Justin Bieber goyang-goyangkan rambut uwh. whaha, kelakar lah bucukk. pastu ada lah seorang makhluk Allah nie, dibulan puasa yang mulia nie dye boleh pulakk carik pasal dengan dak amir. atoyy, tawu-tawu jea lah, tengah panas nie, semua boleh jadi. lagi-lagi dapat dak amir, si baran uwh. habis dye maki-maki budak uwh depan ustazah-ustazah. wahaaa, the end# sabarlah sayang, tak rugi bersabar waktu bulan puasa nie. tak kena saman pun bersabar, tak kena bayar pun. hee ^^ sabar okayy. Oda the power rangers ade, dont worry-worry. whaha (: ILAPPYOUULAHH.
P/S:
ouh my lalink i lap you :D pukul berapa datuk harimau? whahhaa, aku dah macam orang gila menahan perut yang sakit nie. tinggal berapa minit neh, 150 minit jeh. okay, sabar ida. kejap jea, kau membongkang karang, dah tinggal berapa saat :D wkakaka, selamat berbukaa sayangg :3

Comments