DAY 24 :) Baby, I Have No Story To Be Told ;D

You're the reason why I smile ;D
Bismilahirahmanirrahim and Assalamualaikum :) hello peeps, sihat sihat sihat? ;]


ouhemmgee, folio geo kena hantar esok babe. tolong-tolong. cikgu aku neh tak bagi hantar hari jumaat. huhu. sadis. peta lakar tak siap-siap. HAHA. nak gila dah v__v .


wewitt, hari neh dah dapat gambar kelas yang ambil gambar hari tuu yang tuu. hihi. aku pun dah lupa bila ambil gambar. bulan puasa jugak kot. nak tengok? nak nak? tak nak pun, aku tetap nak tepek. haha. entry kosong babe, tak tahu nak cerita apa. so, letak gambar ah :)
kita-kita yang keempat duduk dari kiri :) nak tengok farah najwa and fatinhud tak? alaa, yang comel-comel tuu. hihi. sebelah saya punya sebelah :) pengawas tuu.

ouh nenek, aku tak tahu asal tak boleh nak adjust size dia. haha. lantak lah haihh, nak tengok. click lah gambar tuh heh? :3


P/S:
papaii, nak buat folio geo neh. hihi. amir neh merajuk ke hape? tak balas-balas mcg. eei aihh. lots of love <3 ahaha, tiba-tiba ada pulak nak tulis benda uwh. gegedik :3

Comments

bhahaha..apelah oda nie...segan kitew taw ! bhahahahaa..^^
Saiyidah Zainal said…
haha, malu-malu :D farah gelak besar weyy :D haha.