DAY 26 :) U Smile ♥ I Smile

Assalamualaikum, hello peeps :) wehee, sihat lagi tak? haha. kejam gila soalan. hihi. kalau tak sihat tuh, lepas berbuka boleh pergi cari ubat. hehe. laa neh tak boleh lagi okay? :3


lagi berapa hari jeh nak raya ken? seriously tak terasa pun dah nak dekat sebulan. tapi, puasa kali neh merupakan puasa yang paling banyak kali aku menguap dalam kelas. #ada perkataan menguap kaa? hehe. aku tak tahu asal. maybe kurang tidur kot waktu malam. eden selalu tidur lambat bulan nie. macam-macam hal. haha.
oraitee, selamat menyambut bulan syawal okay. alah, senang ken, SELAMAT HARI RAYA! hihi. <3 nanti sebelum satu syawal aku update entry lagi. hari neh just nak ucap awal-awal dulu. yahh, amir kata, mana tahu nanti tak sempat nak ucap kan. so, selamat hari raya. maaf zahir dan batin :)


alololo, jangan touching. haha. nampak dah mata kau berair-air nak menangis tuu #padahal dah mengantuk baca entry slow aku neh. hehe. okay. aku mintak maaf. tadi dekat sekolah tak tahu nak cakap macam mana. sedih sangat nak raya. ahaha. takde function nak sedih-sedih :") jujur lah, memang tahun neh aku banyak buat silap dekat korang. macam-macam yang aku buat en? huhu. mekasehh titi ku lala and sabun ku bucukk bagi kad raya <3 hihi. macam-macam gelaran ada dalam tuu, ODA 4K :)
yea, bukan semua orang rajin blogwalking dekat blog aku yang hodoh nie. tapi takpe, akan kuusahakan mintak maaf dekat korang :") maaf-maaf. dalam blog pun sama lah kan, asyik kena maki jeh. itu tanda orang tak suka an? :') sorry again.


take note babe :


homework waktu cuti raya neh, bm. soalan tatabahasa and paper two bahagian a, b and c. wohaa, im lovin' it <3 english buat summary and essay. duit raya yang cikgu nak bagi dah jadi duit photostate kertas soalan neh semua ;D HAHA. cikgu saya baikkk.
P/S :
selamat, hari raya. hari untuk kita bersuka ria. selamat, kami ucapkan. Hingga jumpa sampai tahun depan. HAHA. biar betul? aku lupa lirikss ahh. hehe :3

Comments

Nurul Fatin said…
Oda ku lala, again. selamat hari raya. haha :)
Sya said…
Slmt Hari Rye gak! Maaf zahir batin =]
Saiyidah Zainal said…
fatin and miss xyz :) selamat hari ryaa darl <3