DAY4# Weheeee ^^ Lagi 25 Hari Kan?

Assalamualaikum, hello peeps :) wewiitt, lagi 25 hari ek? aku pun tak kira lagi. hehe. aku kira hari yang dah puasa jea. dah empat hari. kehkehkeh XD best nyaa, tak sabar nak penuhkan purse :D


tadikan, kan, kan, sabun bagi kita-kita hadiah :) wehee, mekaseh pakwe. malulah. hehe. kite dapat DOMO #rawrrr ^^ hihi. ILAPPYOUUlah ♥ Pssstt: ada budak dol said nie kan, dye pakai beg domo pergi sekolah, form one kud, bapekkk ahh jelez. besar lak tuh beg dye. whahaha :D
pastukann, tadikann, tasha tak datang sekolah. what the selamba badak. boleh pagi-pagi buta orang nak sahur bagai dye hantar mesej kat aku. dye cakap "Odah, nanti kau ambikkan projek kerja kayu dekat cikgu KH and tolong simpankan, aku tak datang sekolah, malas :P" betul kan aku cakap, selamba badak. nasib baik kau kering, hish. dye hantar pulul 5.14 pg. sabar jea lah kawan aku sorang nie.
pergi sekolah pagi tadi, aku datang awal. whahaha. dtg awal sangat pun tak best sangat rupanya, kena nyanyi lagu Negaraku, lagu Negeri Melaka. hatoiyy, eh takpe-takpe. aku kan ada semangat waja, so, aku pun nyanyi jugak :) 

waktu rehat, aku tak buat tadarus. tak ape kan? hehe, sebab aku baca juzuk 13, dekat rumah sekarang nie pun aku baca juzuk 13 :) hehe, so, kita-kita baca dekat rumah jea, boleh? hihi. tak buat tadarus, tapi main baling-baling kacang merah. Ya Allah, ape lah aku nie, kan makanan tu, tapi main baling-baling. astaghfirullah. dak amir ahh nie, mengajar aku :D whaha, amir lagi? balik-balik amir yang kena :3
wey, kau tahu, result aku macam mana, meh aku buat announce. whaha, aku ada C :D wheee ^^ hebat dakk? ada sehebat power rangers? hehe. haha. hihi. huhu :'D tak pe lah kan, terimalah dengan hati yang redha dan terbuka. muahaha, dak afwan boleh buat party dengan dak nina dekat belakang aku. siap kibar-kibar bendera, then menyanyi "Odah tak dapat anugerah, kita sama! sep-sep!" sambil menyengih-nyengih dekat aku. hish, mencabar kesabaran aku betul.

P/S:
weyy, malam nie aku tak pegi terawih. whaha, kakak-kakak aku buat macam-macam alasan tak nak gi, abah aku gi sorang jea. kesian abah aku. aku nak gi, tapi dah ter-on computer. hehe :D

Comments

Orang Kita said…
selamat berpuasa!! ^^
Saiyidah Zainal said…
mekasehhh :) selamat berpuasa jugak :D