DAY3# Huyooo, Banyak Gila Cerita Hari Ni -.-

Assalamualaikum, hello peeps ;) apa macam, sihatkah? harap semua okaylah ken, yang perut dah menggigil macam perut aku tuw, sabar jea lah ek, sekarang dah pukul 4. lagi berapa jam jea. 'jea'


hoyy, actually aku tak tahu nak cerita macam mana. hurmmm, malas lah yunkyunk :3 susah kan kalau diri ini dah tak dipercayai. whaha, ayat nak macho jea. hurmmm, sedih lah joyah -.- aku tak paham. contoh eh, bagi aku memudahkan penceritaan aku kepada kausemua. kalau aku betul-betul setia, tiba-tiba suami aku kata aku curang. chop! suami macam berat sangat. whaha, bodoh jea lah -.- ahh, pape jea lah :] okay. tukar ahh.
kalau kau dah buat sehabis baik untuk pastikan kerja kau tuh mendapat markah yang terbaik, dan kau memang surelah, markah kau akan dapat A+ :) tiba-tiba result melayang sampai rumah and mak bapak kau tengok result kau B-, apa kau nak buat? kau nak marah diri kau ke, kau nak putus asa ke, kau nak merajuk sebulan ke, kau nak belajar balik betul-betul sampai tak tidur malam ke, hape ke? kau nak buat apa? padahal kau dah berusaha weyyy, dan kau yakin gila result kau akn dpt yg bagus jea, tiba-tiba parents kau bagitahu kau yang result kau tu buat dyorang kecewa, kau rasa apa? hurmmm. sedih kan? penat-penat kau berusaha untuk meyakinkan mak bapak kau yang kau nye result akan bommbastik, tiba-tiba begini akhirnyaaa :'D
sedih tak cerita aku? whahaha, contoh semata-mata, tak ada kaitan antara yang hidup atau yang telah meninggal dunia :D serious hari neh aku xnak ceritakan tentang sebarang result. whahha, kan aku dah cakap nak buat contah jakk :D wtv laa sayang :3 pening tawww.


amir bucukkk, tak sangka ape yg ida cakap tadi kecik an hati amir. :'( serious, tak dakk niat pun nohhh. huhuhuhu.


P/S:
tadi aku dengan nina cakap loghat utara nohhh! best! hahaha, kesian dak tasha tak dapat nak sampuk cakap aku dengan nina :)

Comments