20110808

DAY8# Weyhhh :D

Assalamualaikum :) hello peeps. sihat? hehe, kau ingat tak janji aku yg aku kata aku nak tulis entry setiap hari? ingat tak? hihi, semalam tak tulis pun entry. wuhuhu :( actually, eden malas. hehe :D


kay kay, semalam tak de buat pape pun. hari nie, si bucuk tuh tak gi sekolah. kesian, demam ye? hehe, then, gi sekolah macm biasa. pastu, waktu kh. kitorang buat projek kerja kayu. weshhh, sakit tangan aku der. dah macam lelaki tadi dalam bengkel. agagaga :D
yang penting, bebudak KT tak payah potong kayu dyorang. cikgu said dah potong kan. hampehhh -.- takpe, kitorang potong sendiri. lagi best! wkakaka 'best ke?'


P/S:
penatlah aku kalau hari-hari macam nie. huhu :(

saya nak senyum dengan awak panjang-panjang :D

4 comments:

Nurul Fatin said...

Ehh-ehh. xdoo. ada jugak kitaorang potong sendiri. haha :P

Saiyidah Zainal said...

haha, ade ey? hehe *maluu :P

"Bile Keyboard Berbunyi" said...

tp,klau ckg potong sndry kn lg bgosss,x de lah tgn aq jdik mcm llaki..:PPP..lg stu aq mne suke potong2 ni...nnti jadi senget :DDDD

Saiyidah Zainal said...

haha, itu dah semestinya :D semua suka kod, haha. farah potong tak bergerak, heheh X)

 

♥ Best view with Google Chrome. ♥