Wednesday Juga Rabu :)


RABU.

haha. rabu lah, kaw nak ape lagi ?
eh eh. tidak-tidak. aku gurau je. apo laa. jangan merajuk-merajuk.
touching-touching pulak daa.

siapa-siapa yang dah lame tawu pasal hari rabu aku, mesti tawu aku nak cakap ape.

I HATE WEDNESDAY ! 

haha. kalau fatinhud boleyh cakap,I Hate Monday. saye pon nak cakap.
I Hate Wednesday. haha. :P


Semalam dah kire happy lah jugak, sebab.. ehem ! haha. Tak Banyak Homework !
pastu time tengah baca cerita Lestari Bukit Menghijau uwh, wawa cakap.. ahah ! dye buat aku sengih sorang-sorang lah. haha.
then, malam tuh. lepas buat homework sikit, Amad call. dye kate. jom online facebook.
haha. aku punyelah malas. bukak jugak laa dalam pukul 11 tuh. 

penat aku tunggu dye, last-last dye cakap. dye nak nombor amir. :)
aiyoh.

pagi tadi pergi sekolah punyelah semangat. aish. aku sempat datang awal sebelum pakwe makwe pengawas sekolah saye tahan saye okeyh ? :P
tapi, saya masuk kelas lambat sebab saya dan izati dan najwa berbincang ape alasan nak bagi kat cikgu rumah sukan Bentara.
kitorang tak pergi latihan rumah sukan selasa tuh !
haha. menyodeh tol.

tgh hari tuh, pukol 11.20 kitorang turun jugak padang. serah diri ! haha :P
sakit gilos mentos ! grr. berkesan kaw tahu. habis tapak tangan aku. :')

petang tu ada koku.
ish. menyampah kaw tahu. aku tak suka lelaki yang sengaja tumbuk-tumbuk dgn kwn dye or ber-sengal-2
depan aku dan kwn-2 aku. itu namanya poyo :P
aku tak sukekan kepoyosan kaw yg mcm tu. euww.

hoyy hoyy. saye sedih sangat hari ni. :(
apa dah jadi dengan keputusan exam saye ? semua teruk-teruk.
saye rase nak nangis berbaldi-baldi air mata td. huhu.
teruk sangat. ini membuktikan saye tak cukup study ke ?
huwarghh ! saye study, tapi. tak macam orang lain.
:'(

homework saye hari nie melambak gilos !
saye tak tahu nak start pukul berape. kalau start kol 9 pm, takut ngantuk pulak. haha.

grrr~ aku tak sangka dah byk yang pedih sedih aku lalui. :'(

macam mana nak start buat homework ?

Comments

Tuan Cimot said…
start dgn penuh smngt nye.smbil trbyg2 lcturer bengang kalo stdunet die xsiap hmewrk..heheh