erk ? =.='

Assalamualaikum korang.
hurm. sedih der. huhu. kesian pon ade.

huwargh ! dah lah pergi sekolah tadi sakit perut. pastu, dua ekor munyets tuh pulak buat perangai.
tension weyh. kecoh jeh dye tu. grr =.=' 

"aq benci diri aku sebab tak dapat pikat hati wanita"
hoyy ! ape laa kaw ngepet nie? kalau kaw cakap 
"sebab tak dapat kumpul amal ibadat byk-2" 
tak peh jugak. tah pape jeh dye nie. gedik jeh. 


satu hari tak makan, pahal tah. perut aku rase nak meletup.
huhu. rasa macam nak menonggeng jeh dalam kelas.
adoih. dah tgh hari tuh, lagi lah. ayoo. susah gilos.

nasib baik tak deh homework. ^^
tp, aku tak siap lagi movie maker. habes laa. serah diri jeh laa. 
hurm. memang kena lah esok dengan cikgu norita.



serious terasa macam nak demam. tak nak online lama-2 laa. :(

balik skolah td ingatkan nak gi celebrate birthday iman.
erk, tak jadi la. dah sampai ag, aku balik. huhu.
macam-macam hal. aku kesian dengan amir~
nasib baik ada zyra, alip and atyn. =='

esok aku nak cakap ape ek aku balik awal sgt td. dah la ponteng ltihan bola tampar.
erk, bagi alasan sakit perut lah. :(

P/S : erk, no p/s hari nie. sedih gilos. :( esok kak ngah balik, happy gilos. <3


Comments