20110131

Ohhooyy ! Hujan Pasti Berhenti. :P




woohhooii,, [sila baca macam shin chan selalu cakap] erk, kaw tahu ! meyh aku nak habaq. grr~ kira semua orang eh. hari jumaat, sabtu, ahad dan isnin yang juga merupakan hari ini. hujan tak nak berhenti kodd. tak tipu. tipu korang pon dapat ape ? haha. :P


hari sabtu demam tah pahal tah. erk, kenapa tak demam sampai hari selasa jeh. tak payah gi sekolah. :P


korang, kalau korang duduk dekat depan rumah aku, aku rasa korang dah boleh melayang dah. serious beb. sape-sape yang badan kerempeng macam lempeng, erk.. aku rasa korang dah sampai Tampin kene bawak terbang. haha. kuat gilos angin, aku takut. mcm nak ada ribut. terbang atap rumah rumbia nie hah. HAHA. :P





dush, duduk dalam kelas td. mcm ice berg. hehe. suhu -2. ahha. melampau~ tp, tak bohong. aku dengan wawa menggigil. =='
pengkalan banjir ? ahha. kecian nye. tumpang simpati. :') nanty ida beli kan pelampung eh ? ada kepala mickey mouse timbul-timbul lagi. hehe. :P


lama gilak tak update blog nie kan, kecian pon ade. xde idea laa. haha. :P
xpe laa, smpai sini jeh. nnty aku merepek meraban lg ek. hilang idea aku lepas gelak-gelak ngan kkak aku. hee. <3


ahha. nasib baik jumpa kat pakcik google. :P

saya nak senyum dengan awak panjang-panjang :D

2 comments:

Raji berkata said...

owh yker o.O
terkejut jgak dgr berita blah2 melaka sana banjir owh
xsangka

ida zainal said...

ahha. org yg dok melaka pon trkejut jugak. ngee~ :P

 

♥ Best view with Google Chrome. ♥