Hari Nie...

yaww! ida. aiyoh. sengal gile hari nie.
malam td dah janji dengan emak, kak long, zatot nak puasa.
ahah.

"tak peh mak, sahur tuh nanti ida yang masak !"
fuhh~ yakin yakin.
last-last, mak aku yang bangun dulu. HEHE. aku bangun jeh, tengok mak aku tengah masak~
lalala~ aku bukak tv tengok Wivards of Waverly Place. 
best like gilos. Salena Gomez uwh cumel jeh. ulangan punye~
time dye nak celebrate befday alex uwh yang ke-15 :)


pastu, dah nak gi sekolah dah. aku tengah siap-siap. carik baju sekolah aku.
pastu kakak aku jerit.

"ala ida~ nie baju kaw. akak salah amik. ala.. bukak balik laa."

ehh, suka hati dye jeh. sengal kan?

"ehh.. tak payah tak payah. dah kelomot sume, kaw nak bg ida eh? kaw laa nie, amik baju ida buat ape. ish. tgk tuh, penat taww gosok licin-2. kaw plak yang pkai. baju kaw dah laa keras mcm kertas. ish!"

hamek kaw! aku bebel macam orang gile pagi tadi. haha. 
terdiam kakak aku. HAHA. oke, tuh bohong.

penat aku mengadu, dengan mak aku. dengan kak long aku, dengan abah aku.
haha. mintak sokongan! :PP
sampai sekolah, ngadu dengan wawa and tasha. hee~ sume aku cite. :P

jap jap, sampai sekolah. humai terus cakap.

"ida~ kasut kite hilang. huhu. nak nangis nie. hehe."

ahah. kelaka kelaka. mcm-2 hal.

puasa hari nie, wesh. penat like gilos. lagi-lagi time jaga koperasi.
ramai pulaks nak tuntut barang-barang dyorang. penat eden terkejar-kejar. 
ahha~ emir dah lembab maths. HAHA. habis dua puloh jari dye kira-kira tolak-tolak. kalau aku baik td, dah lame aku bagi pnjam lima jari aku. haha. kesian.
tuh laa. ponteng 3 hari. :P

sebelum balik tadi, gelak-gelak ngan tasha and nina. wawa tak join. dye kalau tgh buat homework FOCUS gile ! HAHA. susah nak kacau, nanti aku kene marah. :P
10 minit kitorang gelak-gelak, wawa dah siap homework maths. hampeh~

nak balik tuh, terase nak buang air lak. ahha. tp, tandas cm sesengal, makcekk uwh dah bebel-bebel.

"saye dah cakap, tandas dah tutup. nape nak masuk jugak? dekat pintu tuh pon ada tampal kan?" ahaks! blablabla. adoih.

dah laa nak tunggu budak sowang uwh, lambat gile. sakit perut aku tunggu.

homework ? syabas bebeyh! dah siap. hee~ :P Najwa Roslim, tak siap KH lagi ek? HAHA.

time dye mnggedik. HAHA. kelaka kelaka.

wahhaa~ dah lame tak main weyh, mcm mane laa Alvin Wanchester aku ek ? dah arwah dah~ haha. :P

Comments