20110119

Netball a.k.a Bola Jaring -_-

sape pening bila tengok warne yang berwarni like this ? saya tak boleh tgk, pening gilos. sebab tuh nota-nota saye sume belluuee and black jeh + kadang-kadang guna magic pen purple. :P

apa nak buat malam nie ek ?
erm. homework dah siap. ceyh ! bangge bangge. :P

hurm. tak yah cakap laa. hari-hari dah jadi tugas aku jaga koperasi.
hari-hari jd tua selama 40 minit.
hari-hari masuk lambat dalam kelas. 
dua orang mamat yang bertugas sama-sama dengan aku lari dulu. ish.
hari-hari penat. HAHA. 

oit oit.
jangan bagi rasuah kat aku ek ? sila beratur mcm budak-budak lain. he.
tp, korang aku layan dulu. HAHA. kejam kejam.
jap jap. beratur ? erk, pelik pelik. lebih sesuai kalau aku gantikan BEREBUT.


makk..! kawan-kawan sekolah rendah aku ajak join main bola jaring.
hiyak ! aku penat penat. HAHA. dua hri entry nak tunjuk perasaan penat jeh. =.=
habis lah aku. step dye aku ingat, just kedudukan jeh ingat-ingat lupe.
tapi, GS and GK dah mahir dah. ahah. poyo-poyo.

ingat time skola rendah. aish. pahit-pahit.
elok-elok aku posisi GS, kene tukar gara-gara tak dapat gol kan bola dalam minit terakhir prlwanan prsahabatan. amik posisi GK. wesh. tension kaw tahu ?
terlompat lompat mcm main munyet-munyet masa kecik-kecik. mcm kene buli. 
ustazah kejam ! haha. sekali jeh kod aku terlepaskan bola. pastu aku cakap kat ustazah.

" ustzah ! angin kuat sgt. bola melayang. huhu."
haha. alasan nak hebat ! 

esok, latihan pukul 4 petang okeyh ? sape nak join ?
hee. jom jom. bebudak 2 beta yang tarak tawu tu, ala.. esok kan pj. dah tentu-tentu
kene pakai baju senaman. so, tak yah risau maa. balik lambat sikit jeh.

ceyt. tetiba dalam diri aku ada sikap tamak.
wahhaa~ nak join bola tampar sekali ahh.
haha. sengal. suke gilos tampar-tampar orang nie. best like gilos. :P
latihan bola tampar pukul 3.15 petang yeh ?

simon say : kaw blurr tahu ? erk, penat penat. asik penat jeh aku ? tak sihat.
weyh, kalau aku tak datang esok, maknanya aku sedang berpura-pura
demam kat rumah oke ?
batuk dan selsema sedang menyerang hidup aku. :(


saya nak senyum dengan awak panjang-panjang :D

2 comments:

Farra Rossie Earhart said...

wahh . asal muka bieber cmtu ? HAHA

ida zainal said...

haha. comel kan comel kan ? HAHA :P

 

♥ Best view with Google Chrome. ♥