Kecewa Lagi.

I miss you Pictures, Images and Photos
buruk nye kuku kaw ! haha. :P sape laa tuh.

Assalamualaikum and selamat malam and selamat lah kamu~
HAHA. sengal tak-sengal tak ?
aku terasa diri aku semakin sengal bila aku terlupa bawak balik homework. 
grrr =.='

tension kaw tahu ? aku punyalah semangat nak buat homework dengan sepupu aku. 
haha. last-last, sepupu aku sorang jeh yang buat~ aku tengok je laa.
dah laa tak dapat ikut keluar. sebab aku kata nak buat homework.
bila diorang semua dah keluar, aku dengan laju sepantas kilat pergi masuk bilik then carik-carik buku bm aku. hampeh~ semua pelusuk inci aku dah check.
erk, betul tak pelusuk dan inci tu ? :P

lepas tu, aku ambik buku mathematics jeh. buat je laa apa-apa yang patut.
tengok buku dak emir, check dengan buku aku. ada salah tak ?
HAHA. memang lah tak ada yang salah. semua ikot jawapan cikgu kat white board. :P
buat berat beg aku jeh taw bawak balik buku kaw.

hiyak ! kalau dye ade kan best. adakadabra ! dpt balik buku bm kaw~

ahaha~ arthur sengal like gilos malam td. sukesuke. dye jadi keldai :P

woah ! nie sexy, nyah. hehe. dye jadi jahat, muke jahat gilos.
sume gilak gilos 

dua-dua cumel. ahh~ cair aku. haha. :P

huwaaa~ aku penat~ tak kan esok pagi-pagi nak buat bm tu ?
huhu. nasib baik main nama negara jeh homework hari ini. hee~ korang jangan jelez.

balik sekolah tadi, terus aku ambik tilam bilik mak aku.
then bukak kipas kuat-kuat. bukak pintu depan uwh. melepek kat depan tv. yeah~
best gilos. terus tido sambil tengok hagemaru.
penat~ hagemaru dalam mimpi jeh laa. kakak aku boleh tahan tak tido time puasa.
haha. pelik ngek. aku dah tak de energy dah.
macam tengah main cityville. :P


woott woott : entry pendek nak cepat ! haha. 


Comments

Annaz Aufa said…
Suka maen city Ville juga ya.. :)
ila said…
jangan malas2 wat homwerk =)
Saiyidah Zainal said…
@ annaz : hee. yup yup. cityville best ! dpt byk duit. :P
Saiyidah Zainal said…
@ ila : hee. saye rajin taww. tp, hmework trtggal bwh meja lak. terus jd tak rajin. haha. thnxs awak. <3