20110107

TIDAK !!! -____-


weyh weyh weyh !! tidak tidak !
kucing aku hilang lg. wesh ! sedih. dye dah lah sakit. pahal pulak dye merayau-rayau.
sengal tol. habislah.. mak aku kate dye dah sakit teruk. badan dye menggigil-gigil. abah aku angkat pon dye dah tak boleh stabil. macam orang tua umur 80 tahun naik roller coaster.

woah ! jangan lah mati dulu. nnti tak de sape aku nak main-main lagi.
kesepian lah aku. tak dapat main jentik-jentik ekor dye. tarik-tarik misai dye.
OMR! OMG !! 


hari tuh dua hari tak balik rumah. aku tak heran sangat lah. sebab dye memang suka merayau,
malam-malam nanti baru dye balik. ish ish.
tapi, lepas dye balik, terus dye masuk dalam bilik mak aku. masuk bawah katil. wesh.
tanda-tanda nak mati ke ?

then, dye keluar dari bawah katil tuh, dye tengok jeh mak aku.
pastu dye masuk balik bawah katil. abah aku balik, dye keluar.. tengok abah aku plak.
aku balik sekolah, dye tak keluar pulak. sedih aku. aku yang meniarap-meniarap bawah katil tarik tangan dye. aku usap kepala dye. dye mcm orang gilos dah. nak lari dari aku.
ish ! asal tah. 

semalam, dye tidur dalam bilik aku. pastu pergi sekolah uwh, aku tak de lah tengok dye.
biar jeh dye tidor. bile balik sekolah.. mak aku kate dye duduk bawah kerusi kat luar rumah. aku tinjau.. dye dah tak de. hilang lagi ! sampai malam nie dye tak balik lg. huhu. sedih nye aku. aku tak jumpa dye lagi. huwargh !! nak nangis..
mane lah dye pergi ek ?



tengah hari dye hilang tuh, mak aku kata.. badan dye dah sejuk. bulu dah keras-keras.. kembang jeh. huhu. mak !! sedih.. nak jumpa dye ! rindu..
janganlah mati dulu. rindu kaww. ngan sape lagi lah aku nak carik gaduh.
carik gaduh ngan kakak-kakak aku tak best, nnti dorang kate aku poyo-poyo garang !
huaa! sedih nye. :'(
dalam keadaan aku macam nie lah dye hilang. sedih sangat-sangat. 
aku sayang kaw TONG !! 



Syawal, mak aku kate. kucing aku memang sakit perut pon. macam yang kaw cakap. sebab tuh dye tak nak makan. huhu. sedih :( Fatin, awek saya nie. awak memang baik.  huhu. saye pon tak taw lah kenapa dengan saya. saya hilang keyakinan diri. saya hilang kepercayaan dengan diri dye. hu. macam-macam orang cakap tentang dye. saya tak tahu nak percayakan siape. :( terima kaseh awak. sebab amek berat tentang saye. :') sayang awak ketat-ketat.


saya nak senyum dengan awak panjang-panjang :D

No comments:

 

♥ Best view with Google Chrome. ♥