Hoyy. Hujan Lebat Ngek.

the rain Pictures, Images and Photos

blablabla. hujan lah lebat-lebat lagi.
basah kuyup aku balik dari sekolah tadi. grrr~ =.='
tak pe tak pe. selama nie dok panas memanjang. bagus lah hujan sekali-sekala. ;)
wink-wink. tapi, serious. aku benci. haha. 
korang yang lain memang lah suka. aku kene, harus, wajib. tak ada sunat-sunat.
NAIK BAS. woah. penatpenatpenat.

time naik bas tu, kalau tak payah berebut-rebut tak peh jugak.
adeyh. dah lah berebut dengan bebudak form one. ahaks ! segan sengal sume keluar.
DUSH !

perangai aku kalau naik bas, memang agak bengong sikit. hee.
so, sape-sape yang naik bas sama-sama dengan aku, maybe akan rase segan sikit.
lalalala. aku penat tawu ?
bila aku dah penat, mulut aku senang jeh nak keluar kan ayat-2 buduh time tu.
he. kadang-kadang aku sebut

"ehh sengal, sabar lerr. jangan tolak-tolak ! aku sepak kang !"

haha. bengong tak ? korang rase, bebudak yang tolak-tolak aku tuh, takot tak dengar ayat aku ? takot tak ? takot ?? haha.

aku rase TIDAK same sekali. lalala. lantak lerr.
macam sengal gi tolak-tolak aku. ish ! tembak sekor-sekor baru taw. huh.

tapi kan-tapi kan, tadi naik bas. walaupon hujan lebat. berebut-rebut.
tp, mulut aku sikit pon tak mengamuk-mengamuk. ahah !


sape nak mandi hujan cam nie ? haha. best uwh, mcm hindustan. lalala~

ape kene lah dengan aku. haha. mcm sengal. tp, aku rase mcm nak sepak jeh bebudak india kt belakang aku tu. dh lah dye henyak aku. sakit perut aku kene tiang kt bas tu. 
wesh ! dah tuh, memekak-mekak kat situ.

bingit telinga aku. grrr..

eh eh.. nak buat mathematics dengan arissa nie. hee. mampus dye marah kang reply lambat-lambat. haha. erk, intan ! mane kaww ?? haha. penat aku tggu. 

p/s : aku tak jumpe kaw satu hari nie kaw tawu ? grr. dah lah hujan. memang susah nak jumpa. lagi-lagi sekarang time aku balik, kakak aku suruh tnggu kat naning. kat sekolah, memang sah-sah aku tak dapat jumpe kaw. hurm. ♥ aku rindu kan kucing aku. huhu.



Comments