20110112

Auww. Saya Nak Jumpa Awak! ♥


yaww ! awak. saye sayang awak ketat-2.
tp, kalau awak belanja saye, lagi saye sayang awak banyak-banyak. banyak macam gule pasir dekat dapur saye tuh. haha. banyak kan banyak kan ? :P
'bape packet ek ?'

awak. awak semua. boyfriend saye nak dtg Malaysia bebeyh !

when I met u girl my heart went knock KNOCK !
now them butterflies in my stomach wont stop STOP ! :P
even though its a struggle love is all we got.
so we gonna keep KEEP climbin' to the mountain top ! 

hee. pakwe saye lah tuh. haha.

pakwe saye yang lain, jangan jelez okeyh ? bukan niat saye nak menduakan awak.
tapi, saye dah tak boleyh buat ape-2 dah, Justin nie yang suruh saye jadi awek dye. :P

hari-hari dye nyanyikan lgu best-best kat saye. :P
hey girl u my one love. :P

lor. tadi kat sekolah. cikgu sejarah kelas kitorang uwh, masuk kelas. then, dye bercerita pulak dah. haha. aku dah penat merenggang mulut, asik tersengih-sengih aku dalam kelas subjek dye. :P 

salah satu yang dye cakap,

" awak semua dilahirkan, terus bertunang. tawu tak? "

aku punye lah sengal, cakap kat azwa. 
" wa! aku dah bertunang ! haha. agaknye, tunang aku handsome tak? "

ahaks ! tunang awak, kau, anda, korang, kalian, semua-semua merupakan tunang aku jugak.
percaye tak ? haha. tak pe lah. saye nak kahwin dengan tunang saye tuh, lambat-lambat sikit boleyh ? macam cikgu sejarah saya tuh. :P boleyh tak ? haha.

" tunang awak-awak semua, ialah kematian. apabila awak dilahirkan, awak ada kematian. kalau setiap orang yang hidup tu, tak ada kematian. awak boleh bayangkan tak, berapa ramai orang dalam bumi nie? "

yup. haha. handsome kah tunang aku ? lalala~ JB cumel kan ? :P

" kalau tak ada kematian, kita semua tak akn hidup. "

okeyh, aku fening-fening jugak nak paham ape yang cikgu cakap tu. then, dye terangkan. haha. bagus-bagus, ada byk penerangan. aku tak belajar sejarah pun. :)

" maknanya, kalau lah haiwan-haiwan tak mati, awak nak makan apa ? kalai ikan tak mati, awak dapat ke makan ? awak dapat ke teruskan kehidupan tanpa makanan ? "

hee, awak dah paham ? lain-lain. :P

" awak pun perlu mati untuk pastikan hidupan lain terus hidup. awak tahu ? kalau awak tak mati, haiwan-haiwan dalam tanah nak makan ape dalam kubur ? dorang pun perlukan makanan untuk teruskan kehidupan dye. "

gulp. awak takut ? haha.

saye nak tanya awak soalan bonus, awak wajib jawab. haha. :P tak nak comment kt entry nie, tak peh. jawab dalam hati okeyh ? ^^

" kalau babi mati, awak makan tak? " 

okeyh-okeyh, Justin Bieber nak datang Malysia buat consert kan ? alololo. aku nak pergi lah.
kakak aku kate, dekat sangat dengan u dye, ish ! dye kate. dye tak nak pergi. larr. rugi tol.
sesiapa ada ticket free untuk bagi dekat saye ?
sila bagi tahu dekat saye okeyh ?
saye akan bagi awak lempeng buatan tangan saye sebagai ganti. :P
sedap taw. haha.

You And I Would Stand To Be Multiplied

Saya Sukekan Lelaki Yang Pandai Main Gitar n___n

We Fight Through The Hurt. And We Cry And Cry.


That Should Be Me Holding Ur Hand. That Should Be Me Making U Laugh.
That Should Be Me. That Should Be Me.


Romeo And Juliet. Bet They Never Felt The Way We Felt.
Bonni And Clyde Never Had To Hide Like We Do. Adam And Eve, Tragedy Was A Destiny.
Like Sunny And Cher, I Dont Care. I Got U Baby!



saya nak senyum dengan awak panjang-panjang :D

2 comments:

Amirrah Zawani said...

comel lah jugak..
tp i tak minat.. ngeh3!!
dia nak dtg malaysia ka?? :)

ida zainal said...

hehe. tak minat ? alolo. minat la minat la. haha. :P yup. dtg malaysia ! yeah. :)

 

♥ Best view with Google Chrome. ♥