Relaxs Suda~


auwwchak !
ahha, sape yang rasa dye terkejut tepuk tangan.
lalala~ ida dah mula mereng. C(:

so, mulakan entry baru dengan menggelar diri anda, IDA (:
HAHA, jangan terkejut taw, saye nak membahasakan diri dengan bahasa yang elok dibaca oleh SEMUA orang. kan kan kan ?
respect others.

semalam kena tegur dengan sorang mamat nie, dye kata saya gunakan panggilan
'aku, kaw, ngek or whatsoever yang lain-lain yang rasanya TERUK'

woah, sedih awak tahu. nie kan blog saye.
sukahati mak ayah saya laa. :P
cepat-cepat saye remove comment dye.
wacha ! awak teruk laa. terus tak dakk mood nak guna internet.
HAHA, segan pon ada. ):

kalau awak baca entry nie, saye harap awak tak comment lg.
HAHA. tak perlukan comment awak. psstt. =='

erm, apo ek. saye pon xtaw nak cer apa daa. hurm.
hurmm, hurmm.
HAHA, sengal kan saye ? :P
saye oke, bukan awak. jangan terasa taw..!

hoyy ! aneh, janggal, pelik laa weyh.
HAHA, aku dah biasa dengan cara macam nie. perlukah aku berubah sebab mamat tuh?
walaweyh, awak teruk. HUHU. dah laa saye tak kenal awak. kalau tegur elok-elok,
tak pehh jugak. menyesal kod sebab sebelum nie saya pernah ckp dengan awak,
"BLOG AWAK BEST !"

grrr ==' tak taww nak cakap apa daa *****
bukan mencarut, penghias kata-kata.
HAHA, serious saye tak mencarut. ^^

hari nie saye, macam biasa la. bangun pagi, sahur then mandi.
pastuh, abah pulak siap-siap nak hantar kakak saye yang ketiga tuh balik universiti.
saye kene gi sekola naik bas. okeyh, benci awak tawu.
dah laa penuh dengan mat-mat bangla nak gi kerja.
woah, nothing to comment kalau pasal bau mereka. huishh --'

erk, yang bagusnya naik bas, saya tak jumpa pakcekk pengawas yang kerek yaa amat tuh kat pondok guard. :P tak suka taw, dye dah tawu nama saya dah. haiyoo.

lagipon, ada someone tuh asyik tanya saya asal saya selalu datang lambat.
erk, macam mana dye tawu saya datang lambat, sebab dye pon kadang-kadang datang lambat jugak.
err ==' maknanya saya pon boleh tanye dye kenapa dye selalu datang lambat. 
kan kan kan ^^ ?

hari nie letih sangat, saye pon xtawu asal. maybe, banyak sangat bercakap.
HAHA. D:
tapi kan, saya ada satu pencapaian yang patut dibanggakan.
SAYA MAMPU SENYAP TANPA SEBARANG KATA-KATA SELAMA 30 MINIT, HEBAT TAK ?



kawan-kawan saya cabar saye, okeyh.
saya pantang dicabar ke ? :P
dorang yang risau tengok saye tak bercakap.
lepastuhh, siap bagi lagi satu warning.
"ida, kalau ida tak bercakap lagi, ida tak yah cakap sampai sebulan. baik ida bercakap"

weyh, awak berdua macam KE**** :)

sampai waktu bm, bapakkk laa, saye punye mengantok.
perghhh ! dah tak leh bukak mate dah weyh.
sampai cikgu tegur, okeyh. itu saye segan =='

balik rumah, kakak aku punye laa tak segan.
elok-elok dah puasa sekerat hari, dye boleh cakap kat mak aku.
ehh, walaweyh. sorry awak. dah terbahasakan "aku" plak. gheee~

pastu, kakak saye boleh cakap cm nie kat mak saye
"makkk, ****** tuutt"
awak paham-paham laa. alasan dye, poning kepala. pape jeh. =='

saye apa lagi, amik tilam then melepek kat depan tv.
tengok hagemaru, hagemaru tengok sya <3
lepas tuh, amik laptop jap, tengok movie. movie pon tengok saye.
HAHA, hebat derr. sedar-sedar tinggal bape minit nak habis. terus tutup laptop tu :P
TIDO BALIK !


bangun, dah pukol 6.00.
buat laa pape yang patot. then, terlupa kejutkan mak saye. huhu. mak saye marah saye taw. tapi, saye dah macam xdeh perasaan. hee~ banyak kali kod mak saye ulang-ulang balik ape salah saye. hurm, dah laa penat, bercampur pulak sedih.
HAHA, no feeling laa mase tuh, yang saye fikirkan ayam golek yang bakal abah saye bawak balik. yummy~ nasib baeq abah saye back up saye. lalala~

memang sedih dengan hari nie. HAHA, tapi, serious saya tak ada perasaan menyodeh pon hari nie. saya tak tawu apa perasaan saya.
malam pulak, wahha. saye happy. buat homework + mcg-mcg
yaww, likelikelike <3 :)

okeyh laa sayang, saye dah penat membebel bagai nak gilak. actually, saje jeh nak tulis entry pasal mamat yang sound saye. huhu. lain kali awak tak payah laa sound saye ye.
saye dah ubah daa. kan awak kan ? :PP sayang awak ! HAHA


Comments