Contest Ada Apa Dalam Pensilbox Saye~ :P

Ahha. Assalamualaikum and malam !
haha. kelaka laa tajuk entry. like like. teruja gilak nak join. hee. sampai tak sempat nak bg salam, terus gelak.
mak kate, kalau tak bg salam nanty kene sampuk hantu. aiyokk.
baik bg salam balik taw. :)

contest ? yaw. lame tak join meyh~
so, dengan terbukanya hati, ida join contest nie.

Bismillahirahmanirrahim :)


rules. :

2.Copy gambar di atas dan letak kan di entry contest anda
3.sila berikan detail dan ceritakan tentang setiap barang yang terdapat di dalam pensil box anda
4.sila comment entry ini dan berikan link blog anda jika anda mengikuti contest ini
5.Kepada para pemenang sila berikan maklumat yang diminta kepada saya
6. saya akan menilai dari segi penceritaan anda dan benda2x yang terdapat di pensil box anda =)
7.sertakan gambar pensilbox anda dan things inside it.
8.tajuk entry anda adalah nama contest ini

TARIKH TUTUP:28/O2/2011

okeyh, got it ? join meyh. senang kan ? :)
so, ida. tunjuk laa pencil box sampah kaw tuh :P

bahh ! haha. semak jeh. memang teruk gile. :P

okeyh, tuh laa barang dalam pencil box ida. haha. banyak tak ? pencil box tuh warne purple, hitam, biru + putih dan kuning. beli dekat jusco. harga 6.50. murah jeh, hazim kate dapat beli ikan masin 3 ekor. haha. hampeh. :P sebok aku nak inform psal harga and nama dak hazim. ==' erk, pen biru ada 3 batang. satu doktor yang inject aku tahun lepas bagi, lagi dua jenama farber castell. :) pen hitam ada dua batang. satu pen cair, satu pen pekat. haha. tak laa. dakwat kering. memang dah kering, tp aku bawak jugak kehulu-hilir. :P pen merah satu batang buat warna love-love yang aku lukis. haha. pencil kayu ada satu, mechanical pencil ade dua, ubat dye pon ade dua kotak. hehe. satu 0.7, satu lagi 0.5~ hee, sediakan payung sebelum kilat. :P ada liquid and highlight jugak taw. wrne pink~ haha :P  pembaris ada dua jugak. satu jenama ben 10 ! hiyak ! pakwe aku. always ada menyelamat. hehe. kalau buhsan jeh tgk muke ben 10. semangat sikit belaja. :) protector pon ade. :P pastu ada dua ketul pemadam, satu besar gajah, satu kecik dinosaur. :) sume pemadam aku conteng, tak leh miss. tengok laa aku conteng. ^^ ada buku nota, nak salin homework and buat diari harian. kalau bengang dekat makcek tandas tuh, mengadu dekat notebook tuh. :'( haha. aha ! jangan lupa, ada cermin yaw. bukan ape, dalam tandas skola aku xde cermin. haha. aku pon tak tahu kenapa tidak wujudnya cermin. ==' ada sampah, antaranya sampah gula-2 halls~ dan panadol sakit tekak. lalala~ ehem, paling gajah dalam tuh, calculator. yup, muat taw. haha. pastu, ada jarum selit-selit kat pencil box. buat perngkap susuk. haha. ^^

hiyak ! amek kaw. panjang gilos aku membebel. :)
kalau tak paham, tak peh la. haha.
aku memang susah sikit nak terangkan. kaw tye laa pape, musti orang suruh double ulang suara. :P redha jeh laa. 

doakan ida okeyh ? tak sabar nak dapat topup. boleh bergayut. haha. tak de la. nak gayut dengan munyet belakang rumah~ :)

oke, deddaa. nak tido laa yunk, mentang-mentang esok cuti. kaw tengok aku tido pukol brape ? hehe. :)

p/s : erk, dah mlam malas tulis p/s sbnrnye. hehe. hari nie aku tak byk ckp. :)

Comments

moon said…
hyeee there thank's for joining my first ever contest =) u are the first person who join my contest..=)
ida zainal said…
hee, welcome welcome. excited gilak ! hehe. :)
saye boleh menangkan ? hehe :P