Hari Bengong Sedunia. --'

Assalamualaikum kaw orang sume ! haha. rock tak ? suara aku pon dah macam ella penyanyi rock tuh. agagaga ! bengong tol. sakit tekak + selsema + batuk + nak KO.






grrr. menyirap jeh darah. dah lah tudung aku macam sengal-sengal-sengal-sengal ! woah ! ambik kaw. tak pasal-pasal aku kate kaw tak gi sekolah. hurm.


okeyh, hari tuh gi program jejak starzz best gilos. HAHA. likelike. :) nak pergi lagi lor.


seni aku buruk gilerr hari nie. haha. part guna crayon tuh lah aku menyampah. dah 1 tahun lebih tak mewarna guna crayon. boleh gila aku td. dah lah selsema, batuk. macam budak hingusan. 






dah lame tak membebel mrepek kat sini. aku dah tak deh idea. walaweyh. sedihsedih. nak tulis ape pon aku xtaw. so, blog aku hanya akn diupdate bila mood tgh rajin + xde homework + ade idea. HAHA. bukan senang semua benda tuh nak datang sekali gus. agustus betul !


tadi, balik sekolah dipaksa makan ubat. wesh. tak suke nyah ! aku makan strepsils sampai habis satu bngkus. HAHA. ambik kaw. tp, sedap jugak kan ? mcm gula-gula. <3
ingatkan boleh lah elok sakit tekak nie, makin sakit ade lah. :')
bguslah, hari-hari sakit then menyusahkan orang. lalalala. :P






so, tak boleh tulis and cerita blahblahblah. sebab nak online selama 30 minit jeh kan ?
okeyh, deddaa. doakn aku ade idea esok. sorry sebab tak blogcrawling kat blog kaw org sume. bukan tak sudi. just, blog korang kadang-kadang ade yang lembab mcm LRT. ade yang terlalu penuh ngan blink-blink. aku dah poning nak singgah. nanti aku datang merangkak perlahan-perlahan okeyh. maklumlah kan, internet rumah tak selaju internet kat rumah korang. tekan sekali terus keluar. HAHA. 


gary ! haha. betul ke tak aku eja ? nie la. internet
selaju garry. :P

Comments