20110208

No Need Ur Middle Finger !


Assalamualaikum dan, erk. awak sihat ?
kalau awak tak sihat, erm. makan laa ape-ape yang patut sampai awak sihat balik !

awak, saye rase bengang tahap cipan beranak dua taw ! 
rase nak sembelih awak. rase nak bunuh awak.
rase nak tolak awak dari bangunan tingkat 15 !
rase mcm nak kerat 18 badan awak !
rase nak bagi beruang makan daging awak hidup-hidup.


erk --' apa masalah awak ?
awak bengang kat saye sebab tak layan awak ?

tolong abaikan kotak hitam di bawah nie yaw semua orang. 
khas untuk 'kawan' saye tuh jeh !

kaw buat aku nak cekik kaw hidup-hidup tawu ? xtawu ? meyh aku nak tempeleng kepala kaw ! :P dulu kaw cakap, tak kesah kalau aku tak layan kaw, kaw bagi ayat-ayat manis, pujuk aku bagai nak mati. kaw cakap sanggup mati and blah-blah-blah. aku rase 'welkkk ! tlong hentikan ayat bengong nak pupus kaw tuh' . kaw buat aku rase nak muntah 7 baldi ! tengok, sekarang ? baru aku tak tegur kaw seminggu, dah macam hantu raye nak tunjuk FUCK kat aku. weyh ! aku tak hamak pon laa fuck kaw tuh. setakat orang macam kaw, wesh ! semak jeh dalam hidup aku. kalau kaw tunjuk depan-depan aku, hebat laa jugak ! nie dakk, kaw nyorok tepi kawan kaw then tunjuk jari hantu raye kaw tepi tingkap bas. weyh, dah laa bas tai lye, mcm sengal kan ? tak pasal-pasal buat dose kat sini nak ngutuk kaw ! tak hingin aku naik satu bas dengan kaw, rela tunggu 30 minit naik bas lain. pikir aku nak sangat jumpa kaw. uish ! barang-barang yang kaw bagi kat aku. dont worry, aku pulang kan nanti. aku bagi kat 'kawan baeq' kaw, suruh dye bg kat kaw okeyh ? tak nak dehh aku kat barang yang kaw bagi. kalau setakat cakap 'saye ikhlas' tapi hati berkulat-berlumut-berulat-andpapejehla. baik tak payah. dalam bilik aku tuh pon, dah penuh ngan barang-2 kaw. wesh ! benci sangat kat kaw. aku xtaw kenapa. maybe sebab aku penat nak mampos habis latihan rumah sukan, dah laa tak dapat bas, ade kaw pulak dalam bas, tetiba jeh aku nampak jari kaw melekat kat tingkap bas tai lye yg berdaki tuh. pastu, kawan kaw pulak sengih-sengih kat aku. eii mengong. erk ==' fullstop. maaf kaw diterima ngek, tp xtaw kenape aku rase nak pijak kaw. 

sudah arr, cukup laa nie. saye rase dah tak cukup space nak bernafas.
buat laa ape-ape yang patut. saye dah maafkan awak. tak deh niat pon nak maki-maki awak camnie. tapi, saye rase penat bagai nak gilak bila melayan perangai awak.
 cuba awak bayangkan, sebelum nie awak kate. awak nak kawan dengan saye kalau saye nak kawan dengan awak. tapi, saye dah kawan dengan awak, awak buat saye mcm nie. awak ! saye sedih dengan perangai awak. saye tak sangka sampai macam nie awak buat kat saye. hurm, awak tak paham perasaan saye. thnxs lah awak ! thnxs untuk segala-2 nye. saye terima jeh pape pun.

:'(


saya nak senyum dengan awak panjang-panjang :D

3 comments:

missxidi said...

Ape ke hal nyer ni ida???

cik elina said...

waa
ni mmg marah sgt da ni .
huu

ida zainal said...

wahhaa, kwan mkn kwn ! HAHA. tgh bengong. kak long bace la.

cik elina, hee, marah marah ==' :P

 

♥ Best view with Google Chrome. ♥