Aku taw daa~



Assalamualaikum and selamat sejahtera saye ucapkan pada pakcek dan makcek.
Yang bukan makcek ataupun pakcek, sila beredar dari sini.
Ini hal orang-orang tua, orang muda jangan masuk campur.

Agagaga.. Dan dengan surenya, hanya aku seorang jeh yang tinggal di sini.
ehhe. xde la. aku gurau jeh meyh. buhsan. kat sekolah boring gilak.
lagi-lagi tak ada orang tuh kan. ehem ! rindu weyh. cuti seminggu tak jumpa.
seminggu terasa setahun u know? u know syg, i'll miss you. <3
ahaks ! (feeling nie, jangan kacaw.)

kaw fikir lain laa tuh, aku cakap pasal tasha laa weyh. huhu. kecian sayang aku sorang nie.
aku doakan kaw sihat selalu. jangan asik gelak jeh kat hospital tuh. nanti doktor tuh bawak kaw pergi tempat lain karang. tak pasal-pasal setiap minggu aku melawat kaw kat hospital pakcek dan makcek bahagia. :D hee~ asyik sakit jeh. rindu kaw. <3
ghee~ Bang Beng Ngong Boom ! HAHA. kesengal-an melanda :)

wahhaa~ cumel gilak kaw. <3

haiyyaa~ hujan pasti berhenti ! kan betul cakap aku. masin tol mulut.
aku dah lame pakai mulut aku, memang masin. ada manis sikit. sweet sour. :D

hari nie, Nur Saiyidah Binti Zainal jaga koperasi taw. haha.
dah sebati dah dlm diri aku, jadi akak-akak korang.
haha. shengal~
kadang-kadang, menyampah jugak laa, bila bdak-bdak laki yang dah berjanggut and misai nie gatal nak panggil aku akak. wesh.



aha ! dah tawu satu secret budak-budak nie yaw.
haha. dalam bas tai lye kongkrak bergegar lagi tua lagi sengal lagi hot aku dapat idea psal bebudak nie. haha. sengal meyh. :P

dorangkan, berebut-rebut taw.

"wesh ! tepi lah ! sempit kaw taw. tolak-tolak plak. benci-benci."
"ish ! aku pijak kaki kaw sorang-sorang kalau tolak aku. tepi tepi tepi !"
"boleh jangan tarik aku tak ? beratur lah !"

tapi.. kalau aku dah start pandang muka dorang and bermakna dorang dah berjaya tarik perhatian aku dan bermakna aku nak layan dorang lah,
dorang akan buat cam nie taw.

"gheee~ (senyum lebar deyh!) choc-o-chip satu kak !!"

grrr~ sumenye domo. :P

bapak laa~ bukan maen dye tnjuk gigi kat aku. ahha
aku tawu, bukan senang nak sampai betul-betul depan counter koperasi tuh. haha.
tp, tak payah laa sengih-sengih mcm tuh. hehe. ngeri~
bhahhaa !

okeyh, senyum itu sedekah yaw awak-awak. :)

weyh, cuti seminggu nie kan, banyak gilos homework.
awak kan sayang saye, tolong buatkan ?
ahha. tak nak ? penat saye kenyit mata. sampai tak berhenti-henti suda~
tak pe la, xnak tlong suda. name awak dollah. kalau pompuan.
xnak tlong suda, name awak fatimah ! hehe. :P

p/s : saya tak tahu saya nak buat apa cuti nie. erm.
ape ? homework ? OMR !
buat-buat lupe. haha. 
-monolog seorang diri, hiraukan dia.-

rindu awak laa. :P

Comments