20110204

Gilak Sumenya !

Assalamualaikum sahabat-sahabat syg yaw !
haha, cuba kaw bace lagi sekali, agak gedik kan ?
HAHA, aku sedaw, sajeh jee :)

family aku tgh tengok the descent 2.
bhaa ! seram der, pagi-pagi tadi dah tengok, tak mao tengok lagi.
aku pandang kejap-kejap jeh. haha.
tak leh blaa bile kakak aku memekak-mekak jerit. hee ^^

pagi sampai laa tangah hari, aku tak deh buat aktiviti yang menarik punn.
kkak aku terbaring, aku tergolek.
kkak aku memasak, aku mencekik.
HAHA.
pastu habiskan satu kotak limauu yang bapak aku dapat dri bos diaa.
sambil tuh, tengok movie damping malam, hantu kak limah balik rumah, rapunzel.
yeah ! likelikesangatsangat :)

senang jeh sekarang, tak payah susah-susah gi cinema.
donlod yo kat internet, sume kaw dpt tgk.
amik kaw, orang hulu dah keluar :P

pastu, kol empat (4) kitorang keluar gi pantai puteri.
ahha, again. well, kitorang memang pandai menjadi seorang hipokrit.
macam pelancong dari luar negara kaw tahu.
macam tak pernah nampak pantai. HAHA.
sukesukesuke. :P
















okeyh, kami memang sengal mase nie, tak taww daa nak ckp ape.

ida, homework kaw tinggal sikit.
nilam kaw dah ade 23. hee~ hebat !
aten, jangan sabotaj ehh kali nie, kali nie owg buat sendiri taw. yang english tuh bahasa ape pon xtaw. jangan baca ape-2 yang dah tulis dalam tuh.
HAHA. biar pakcek dak tasha sorang jeh bace, Vekram krishnan tuh :P

ingat ehh, homework tinggal bm saje jaa.. haha. nak belagak nie. :)
esok kak ngah and kak farah nak balik daa. buhsan weyh. huhu.
cuti nie jalan-jalan pon sebab nak bwak kak farah merayau melaka. hehe :D

lepaas tuh nak gi wedding. aku nak kahwin weyh !
jangan lupe datang. bawak lauk sendiri. hehe.
pengantin lelaki dah ready lom ?
HAHA. ida, kaw sengal. ^^

so, sape nak ikot esok? jom ! :)

p/s : awak, serious. saya memang tak suke budak-budak. jangan tunjuk kat saya gambar budak-budak. huwargh. saye rase pening bila nampak budak mcm tuuutt. nak muntah, HAHA. rasa nak hentak kepala budak-budak tuh kat dinding buat mcm kentang lenyek. 
ada jugak rasa nak baham kepala dorang. saye pon tengah lapar nie.
chop chop, lagi satu. bukan semua budak saye tak suke.
budak yang cumel + tembam + pendek + mcm domo, saya suke. hehe :)
pilih kasih. tapi, saye suke awak. HAHA ><



saya nak senyum dengan awak panjang-panjang :D

2 comments:

Nurul Fatin said...

Oda :) haha. sama lah kita. tinggal bm tak siap lagi. =.=' tak rajin nak perah otak buat karangan :P

p/s: haha. misi nak sabotaj tak jadi ^^,

ida zainal said...

haha. oda ? fatinhud ! hiyak, oda dh siap. hehe.

p/s awak : yeay ! musti dh ngaku kalah kan ?
haha :P

 

♥ Best view with Google Chrome. ♥