Bila Orang Melaka Gi Melaka. :P

Assalamualaikum and korang sihat ?
haha. harus sihat kalau masuk dalam blog aku. blog aku tak de kuman.
tak de virus. tak de bla-bla-bla.
cuma, berat sikit kod. HAHA.
byk sgt widget nyemak-nyemak. aku pon rimas jugak laa --'

aku ? baik nye hati korang tanye aku sihat ke tak. ehem !
aku sihat jeh, cuma selsema dan batuk-batuk. masalah kronik nie.
aku rase nak cabut hidung dan tekak aku, then,
amik berus. berus + sental semuanya.
amik cloroxs sekali. dont forget ur downy.
HAHA. ejaan salah, salahkan laptop nie haa. tak pandai mengeja. :P

hiyak ! semalam aku jadi pelancong yang melancong kat melaka. hebat der !
mcm orng gilak aku semalam.
padahal tinggal kat melaka jugak. :)

korang tgk gmbr jeh la. aku malas menulis.
kaw tahu hidung aku nie tak memberi kerjasama yang baik.
grrr. =='


 HAHA, mcm nak lari rumah ! :P






biru itu zametot and hijau itu aku ! :P

dah laa kaw, menyampah aku ngan internet nie.
bikin hot jeh ! grr =='

sume tak kene, HAHA. semak tol. daa~

p/s : tutorial pasal hidung td, aku lupe lak. lepas dh cuci, tampal balik hidung korang. :)
haha ! shengal~ aku nak ckp rindu pon xdeh feeling. tah lah. internet mengong.
aku rindu kaw ! amek. homework dah nak siap, go ida ! :P

Comments