20110221

Aku ada, Kaw ada ke ?

Assalamualaikum and Happy Monday.
I LUV MONDAY ! :P



huwargghh. okeyh, saye tengah mengeliat + + gosok-gosok mata. --'
ngantuk gilos. huhu. tak deh semangat lor hari ni.
dah lah balik sorang-sorang. dak izzati duduk library nak buat ape tah.
kereta yang lalu kat taman permai nie macam nak langgar orang.
what the fish !
penattt~

tadi kat sekolah jalan-jalan dengan nina. sambil tuh cerita time pra sekolah.
hee. :P

erm, biasalah kan. masa kecik-kecik dulu mana ada pakai tudung.
kalau setakat pergi ngaji, pakai lah kod. itu pon ikat simpul-simpul jeh. macam aunty-aunty kat pasar tuh. ^^

sekolah saye dulu-dulu ada sorang ustaz nie taw.
dye guru disiplin lak tuh, garang~~
dye bagi arahan, kalau nak buat aktiviti pendidikan jasmani.
semua pelajar perempuan musti pakai scarf putih kat kepala.
haruslah kat kepala kan ? tak kan kat lutut. :P

okeyh.. semua orang macam kanak-kanak berpenyakit leukimia berlari-berlari kat padang. lalala. gumbiranya hati. dulu saye tak pernah terpikir pun soalan dan soalan dan soalan mengapa wajib pakai scarf, padahal waktu belajar dalam kelas. hampir semua pelajar tak pakai tudung. erk ==' sekarang saye paham lah kann, dye kan ustaz + guru disiplin.
dye suruh murid-murid dye menutup aurat lah kan.
ahha, wajib taw benda nie semua. kalau tak.. dye ketuk-ketuk kepala kaw orang semua.
saye pakai jeh laa tanpa sebarang alasan mengikut arahan.
saye nie budak baik taww sebenarnya. :D

lepas tuh, dah sampai kat padang, yang paling syokk gilak-gilak.
dapat main kejar-kejar. haha. syiokkk kan ?
lepas tuh main panjat-panjat dekat tiang-tiang tuh.
alaa, kalau kat taman rekreasi ada web labah-labah kan ? sape dapat panjat paling atas kira dye menanglah kan ?
saye tak pernah sampai atas, mengingatkan pesan mak saye tak bagi saye panjat tinggi-tinggi. haha. cukup dua langkah tiang tuh, okeyh laa kan. tak tinggi sangat. :P


bila dah habis waktu senaman, semua macam orang gilos berlari-lari nak masuk kelas. tak paham aku ! bukannye kelas tuh lari dari tapak asal pun yang korang nak kejar-kejar. grrr.
bila semua orang dah turun dari tiang-tiang yang saye and the geng panjat-panjat tuh.
ada kilauan yang memancar dan membuatkan saye tertarik. wachaa !
duit syiling weyhh.. HAHA. kawan-kawan saye punyelah tuh.
dah panjat-panjat, tercicir pulak daa. saye dengan baik hati,
terus masuk dalam poket. duit kodd, sape yang tak mao. :P

bila sampai waktu rehat, ade lah dengar suara-suara halus berkata.


"huhuuuuu. makk ! duit hilangg.. :'( "

alololo, cembeng ! duit dh hilang nak buat macam mane kan ? :P
kurang ajar tol saye nie. 

p/s :
suatu hari nanti, saye nak cipta jalan yang boleh bergerak sendiri bila masukkan duit syiling. HAHA. penat wokk jalan nak sampai rumah nie. Humai, kita geng ! yeah, penat gilak-gilak puasa hari nie. =='



saya nak senyum dengan awak panjang-panjang :D

No comments:

 

♥ Best view with Google Chrome. ♥