Siapa Ada Tissue ??


Assalamualaikum.
woah! sedih sedih~

kucing aku mati ?
tidak tidak. *kalau mati, aku sedeyh ke?*
hehe. kejam gile.

tak de lah.
gile sedih sebab aku tak dapat jwb science paper 2~
what the frog ?

huuu.
bukan sebab aku tak datang sekolah time exam.
bukan sebab aku memekak dalam kelas, then cikgu dtg koyak kan kertas aku.
bukan sebab aku lambat masuk kelas.
bukan bukan bukan!

ARGH!
aku tak taw kenapa ?
rase ape yang aku baca + apa yang cikgu humairah ajar aku,
tak masuk satu bende pon dalam kepala otak aku!

tapi kan, tapi kan..
time jawab paper 1, okeyh pulak ?
soalan dye 'senang' kot?
ish! aku benci benci!

so, aku dapat rase science aku TAK AKAN dapat A weyh!
ape da ??
dah lah guru kelas sendiri ajar science.
takot aku.
cikgu byk kali suruh bace + bace + bace lagi.
huu. habis lah aku..

sedih gile weyh !!!!!
lepas exam, aku terus carik dak nina.
ngadu kat dye. haha.. 
nina pon cakap tak leyh jawab gak.
menipu je dak nina tuh.
nak sedap kan hati aku, cakap je lah.
haha... huuuu.... 

papew pown, aku tetap syg byk kat math!
hahaha
best gilew jawab.
*cara cakap macam yakin jew dpt A ?*
ade lah aku cuai + memang betol2 tak tahu nak jwab.

InsyaAllah, boleyh dapat A!
ramai-ramai cakap
AMINNN. :)
thnxs sume. sayang kamoo ketat2.

:')

*yaww.. perasan tak, ape yang dye tulis nie. sama cam lirik lagu 'your call' by secondhand serenade?*
hehe. really love it for sure! :)

Comments