Cuti Cuti CUTI Cuti Cuti


Assalamualaikum.
yaww. nampak tak tajuk tu?
i loike loike lah.
haha. walaupon sehari, amat bermakna beb. :D

aku tak harus payah belaja KH!
dalam seminggu, ada tiga kali jew masa KH, hari selasa cikgu Noni tak dapat masuk kelas
ada peperiksaan Muet.
hari nie, melaka cuti. haha. Maju lah Melaka hari-hari.

tapi kan tapi kan, aku rasa rugi lah pulak. sebab.. next week exam. minggu nie pulak last kitorang belajar. so, last week kitorang, tak dapat buad revision ngan cikgu noni.
DUSH! amik kaw. macam mana nie ? =,=


aku kata tak mahu sentuh komputer nie kan ?
haha. memang lah tak boleh dibuad janji.

first step, aku bukak MukaBuku.
lepas tuh, aku bukak Belog follower aku *tak sumeh. hehe*.
lepas tuh, aku tulis n3 nie.
hehe.

bila aku bukak facebook. perkara wajib, tengok mesej dulu.
tak ada yang menarik.
bukak profile kawan2 aku, carik pasal.
haha.
tp.. bila bukak profile budak nieyh, *bukan perkara wajib. *


taubat ek?
haha. :DD
jahat aku. biar lah dye nak dngar lagu maher zain nie. hohoho.

yang paling besh, i loike InsyaAllah. 

tengah dok godek-godek mouse pergi kat blog orang sambil menyelam minum air ber-facebook-ing,
Cik Arissa Ezzatie telah memulakan bicaranya seperti hari-hari sebelum nie.
hehe. i like like! :)

"ida!!!! hehehe"

ADEH. time aku nak jawab jew, mesti dye OFFLINE.
kurang asam kan?
tak ape-tak ape. aku sabar nie. hehe. maybe tak disengajakan.
*aku baeq kan?*

bila dye dah 0n9 balik, aku tulis ler macam2.
sebab dye kata nak cerita-ceritun.
aku kot yang start buad dye sedeyh. sebab aku suruh dye ceritakan pasal sekolah rendah dye.
dye cerita psal kawan baeq dye yg skunk dah tak baeq ngan dye.
adedeh. aku rasa bersalah ouh sebab buad dye sedeh.
dye sedeyh jew hari nie. huu..

eah ?
kat atas atas tuh, aku cakap exam next week kan?
gulp !
doakan aku taww.
takot gile nie. mcm ane lah sejarah + geografi aku ?
math? alololo. science?
*kalau aku senaraikan semua boleh?*
haha. gud luck sumeh! 

p/s : baru jew lepas makan maggi air tangan dak titot a.k.a Izzati Zafirah a/p Zainal.
 sedap jugak kan? tak sangka. haha.





Comments