falshback

salam korang!
tetiba aku teringat kat ckg yuzaidi. haha.
xde la. saje menggunakan perkataan yang dye slaloo sebut time belaja komsas. flashback!

first of all, aku nak ucapkan selamat hari lahir buat my dear dear bestfren Nor Humairah Norhasmie!
semoga panjang umo ++ murah rezeki. rindu kaw sangat sngat. huu. kamoo balik ke tak mai? *ad surprise ntok ko mai.. haha!* ko nak balik ke tak?? *sesi mengugut*
sweet 13 mai! hrap ko sweet sweet sweet mcam ais krim yang aku suke tuh! hehe.

oke oke. berbalik pada tajuk yang aku tulis tuh. FLASHBACK kan?
semalam balik sekola, aku nampak bebudak rumbia tgh sebok sebok beratur kat padang! woah. aku dah agak. mesti ade perkhemahan. bnci nyew! last year xde, thun nie ade lak! kureng asm kamoo sume.
jelez wa. haha. xpe xpe. dah byk tempat aku dah pergi da. korang kt sekola je pon? 
*ngeng! jelez bangat nieyh!*

mase aku darjah lima, ade lar jugak camping nie. best weyh! sekola rumbia wat 2 tahun sekali. tu yang aku jelez kat bebudak tahun enam tahun nie! fuhhh. dorang dpt gi camping dua kali! warghh! benci korang. *sayang korang lar.*

*********
korang.. hehe.
korang pernah obses kat sumthing x?
aku pernah taw. bende bende camni berlaku mengikut keadaan semasa. haha!
contoh nye, mase aku darjah satu, budak-budak atau boleyh dikenali sebagai kawan-kawan aku, *hehe* suka sangat bawak tissue!
korang taw ape tuh tissue? haha. tissue la. *soalan bengong*
so.. aku nie.. mmg xboleyh bla ar. mesti nak tiru dorang gak! haha. sengal towl.
dorang punya tissue dah lar comel2. ade gambar mickey mouse lar, cinderella lar, garfield lar. ouh man! aku cepat jelez. haha. aku nak jugak kan?
so. aku suruh bapak aku gi kedai / tesco, pergi carik tissue yang comel banyak-banyak.
macam nieyh lar lebey kurang. tp, dlu aku xminat hello kitty.

lepas dah dapat tissue yang comel2.
bawak gi sekolah, show off!
hohoho. ape yang aku dapat? kawan kawan aku puji lar. 'comel nye!'
haha. tu je? zaman kecik kecik dlu mmg mcm nie ke? xsangka aku.
haiyoo.

lagi satu psal buku buku catatan yang ade gambar kartun-kartun nie.
dlu mmg gile2 lar suke kt menatang yang name nye pooh!
lagi lagi dapat beli buku yang kalau kite gesek gesek kuku kt cover buku tu, ade bunyi
'zeeett' !! haha. best ouh.
macam2 lar. aku pon xketinggalan beli. haha. aku suka gmbar sleeping beauty uwh! 
ahhh. comel lar kaw. haha.
sampai skunk ade. kat dlm buku tuh bukan nye ade pape pon, tulis2 mcm org gile.

haha. lagi satu kalau beli buku diary yang ade kunci + lock dye tuh.
lbey kurang mcm yang kt ats tuh la. 
adoiyai. mcam2. poyo tulis diary. beli bulan 6, bulan 9 dah malas nak tulis. haha.
pastu kawan baca. konon konon privacy, kene pujuk ngan kwan2, sudah! sume dorang bace.
pastu kawan2 aku tiru plak.
aku cakap. "dlu aku bagi korang bace kan? bagi aku pulak bace diary korang!"
hah! amik kaw. kelaka la. mcm sengal.
kalau kunci hilang, gune pen pown boleyh!
haha. budak laki lar yang gtaw aku secret tuh. sebab dorang dah try kt budak budak pompuan nye buku!
cis! kurang asam. *buku aku salah satu dari nye*

weyh korang! dah terlebeyh time nie. GTG.
ade rumah terbuka kat rumah kawan aku ouh. dah ajak, kene pergi kan kan?
marah plak nenek sowang tuh kalau aku xgi. huu.
(mak masak sedap-sedap kt umah, aku mkn kt umah kwan. huu. lauk mak ida mkn balik nnti)
haha!

bye bye. 

 








Comments