20101016

bila benda macam ini berlaku kat kau ...

Salam.
hai hai puan-puan dan tuan-tuan! sihat ? tak sihat tak payah cakap sihat.
cakap tak sihat eah?
hehe. maybe aku ada masalah sekarang nie weyh.
hahahaha. tak ada lah. aku tak berapa nak sihat.

okeyh.
aku nak mintak pendapat kamu semua eah?
*maaf n3 kali ini agak bodos sebab aku tak tahu nak tulis ape*

A : lelaki (aku sokong budak nie)
B : perempuan 
C : perempuan (aku sokong budak nie)
D : kawan si B : perempuan

BABAK I 
*ahaks! ada macam lakonan tak?*

A suka kan si B. B pon suka kan si A, tapi, malu nak bagi tahu.
plus, A terlalu ego untuk bagitahu si B yang dye suka B.
so. sampai bila bila pon. si A tak tahu yg si B suka kat dye. dua-dua malu malu cat.

BABAK II
*ahahaha. aku suka lah. ;p*

dah berkurun lama si A tunggu kan si B, tapi.. si B memang degil tahap + maksimum.
memandangkan si A dan si B bersekolah di tempat yang sama.
kawan-kawan dorang memang dah tahu lah yg dorang tuh mmg suka sama suka. 
tapi, si A buhsan weyh. penat tunggu lama sgt. 

BABAK III

A jumpa si C.
woah! detik ini lah yang aku suka sgt sgt.
dorang dah bgtaw yang dorang mmg suka sama suka.
*aiseyh. aku mmg geli kalau bab nie berlaku. hehe. masalah sikit. + aku poyo.*

BABAK IIII *tak ada nombor cam tuh eah. peringatan! :)* IV

dah lama lah jugak A dan si C, tuuut.
tetiba, dtg pulak si D. mmg hantu betol.
D cakap kat facebook *keadaan nie berlaku zaman sekarang. dah ada facebook. hehe.*
" woi A!! ko curang eah dengan dak B!! smpai hati ko suka kat C!! aku gtaw B!
dan. aku mula kan ayt dengan cam gini. " .. ???? .. "
bagos tak weyh. hehe. masuk campur jap. sebab aku mmg rapat gila dengan A dan C. hehe.
penyokong setia weyh~
lepas tuh, si C reply : " A dengan sape, D ? cerita lah sikit. hehe. "
si C nie memang bajet kuat lah! boleyh pulak gelak gelak dlm sedih dye. huuu. aku tumpang simpati.

BABAK VI *aku tak sure sgt. betul tak?*

A dan C gadoh besar weyh.
aku tak dpt nak tolong lagi seperti biasa.
A mintak tolong aku baek kan dorang.
C mintak tolong aku jgn tolong dorang berdua dlm masalah nie.
n.. aku ambil keputusan tak mahu membantu sesiapa antara dorang.
huh! pape keputusan dorang, bukan masalah aku. tapi, aku rase bersalah sgt sebab tak tolong sape2.
sgt bersalah.

huuuu. kamoo dua, saya rase. better kamoo dua selesai kan baeq2. tak payah gaduh gaduh. siriyes. aku benci GADUH! huh! 


pendapat korang?
betul kan kan kan ? aku tak payah tolong sape2. yeah!
yakin akn diri sendiri. 
*amat poyo sekarang*

bye bye bye! 
terlalu penat jalan petang tadi.





saya nak senyum dengan awak panjang-panjang :D

2 comments:

MangkOk cHenTa ♂ said...

hehehe..dlu saye gune template ni jugak..comel kn template nie.. =)

ida zainal said...

ahaha.
alamak! jgn la bocos kan rahsia. hehe. comel comel~ :)

 

♥ Best view with Google Chrome. ♥