20101007

kenapa perempuan cepat menangis weyh?


Assalamualaikum.
hye korang!

hari ini sekolah macam biasa lar. xade apa apa yang menarik selain menjawab kuiz math. 
ouh man! tension giler ahh. kenapa aku xdapat jwb dalam masa yang dah ditetapkan?
ceyh! memang bengkok kepala aku hari rabu nie. huu. 

cikgu zairol kate. "B! siapa dapat B, lelaki saya lempang. perempuan saya ketok kepala dye ngan marker pen!"
haaaaa! mati lar aku. tak sanggup woah. 
harap2 kertas 1 aku tu betul banyak. hehe. Aminn.

balik sekolah tadi. aku naek bas Mara Liner.
wow. gile best lar. aku nampak bas tuh tengah jalan kt jalan. 
*selain bas jalan kat atas jalan, bas boleyh terbang kt udara ke?*
tengah nak jalan kat budak budak sekolah berkerumun, bas tuh berhenti kat depan aku!
haha! sayang kaw!

bila aku naik dan bas pon bergerak..
*kene diri sebab bas penuh*
aku pandang lar kat tingkap luar.
tetiba je aku terpandang sorang kakak nie, dye tengah nangis. pastu dye cepat2 lap air mata dye. dye pandang tingkap, so bile aku pandang tingkap, aku nampak lah kakak(bukan bdk sekolah menengah) tuh tengah nangis. banyak kali dye lap air mata dye.
*haha. busybody betol budak nie*
kalau aku leyh dengar suara hati seseorang nie, dah lame aku nak tawu asal dye nangis. 
hahha. *memang penyebok*

aku nak tanye korang, siapa yang ada entry pasal "mengapa perempuan mudah menangis" or yang seangkatan dengannya, tolong link kan blog anda di shoutbox tuh eah. bukan nak cilok or ambik. juz nak baca. leyh share ngan kawan2 kat sekolah. dorang malas bukak blog aku! haha. *smpai hti.*
thnxs a lot!

daaaa. bye2 korang. Assalamualaikum!
*jangan menangis!*



saya nak senyum dengan awak panjang-panjang :D

No comments:

 

♥ Best view with Google Chrome. ♥