You Make Me Wanna Say "I Do"

Taylor Swift Pictures, Images and Photos
heyy, i just fall in love with I DO :)
walaweyhh, tetiba minat dekat Colbie Caillat.
lagi-lagi dekat lagu dye yang I Do dengan Break Through.

kan kan? dah dengar? best kan kan? hehe. over excited.
I dont know where to start or what to say to you,

I've been all alone needing you by my side,

But its not too late,

Maybe we just need time.
nyah, ayat macam sedih jeh kan? ahaha. yang tuhh lagu Break Through :')

best laa weyh. minat gilos. try lah dengar.

Love story taylor swift Pictures, Images and Photos
P/S:
deyy, Colbie Caillat tuh yang nie. eheh. terambil gambar taylor swift pulak. hee. comel lah taylor swift. auww :) hoyy, hari nie Phineas and Ferb Marathon kaa? nie tak boley jadi nie. rasa macam tak nak bangun duduk depan TV jeh :P Exam Mid Year dah dekat woyyhh. Study :)


Comments