Ohhoyy, exam dah habis.

Assalamualaikum and happy Wednesday :)
We're Just Trying To Find Some Colors In This Black And White World 


deyy, nak cakap nie. exam teras sudah habis. hee :) esok tinggal Pendidikan Sivik dan Kewarganegaraan dan Pendidikan Seni Visual sahajalah awak. happy ouh. walaupun result sedikit hantu, lantaklah kan? saya dah buat, dah hitamkan dekat kertas OMR, dah tulis karangan berlambak-lambak dan saya dah jawab sebanyak mana yang saya ingat. so, fikir apa lagi kan, tawakal jeh lah :'D
weyh, sungguh, saya kecewa dengan result english saya. haha. paper two dah okay dah sebab sir kata markah saya okay, hehe. unfortunately, paper one saya banyak-banyak-banyak salah :') haha. mengapakah? saya dilahirkan tak geti englishkah? haha. aneh-aneh-aneh =,='


buat masa ini, saya baru dapat tiga subject. ouh yea, dua A satu B :') sedih lagi. hehe. apa daa, yang A pun, atas pagar-besi jeh. hurm, yang B mestilah sejarah kan? 72, hehe. Alhamdulillah tak dapat C. ngehngehngeh :D
nahh! hari tu saya ada cakap soalan 43 sampai 51 saya jawab semua D kan? yea, Alhamdulillah lagi, sebab semua betul except soalan 46, B :) tak peh lah kan? hehe. A from Science and Geografi. dapat result science tadi, saya macam orang gila menjerit dengan Lisa. hehe, kelakar ouh.
HAHA, saya tak tahu kenapa happy semacam hari ini. haha. saya memang aneh. result macam gini punya teruk boleh happy. heh, weird -__-'
nyah, saya nak 3B jeh boleh tak? tolong, please sangat-sangat. haha. 


P/S:
eyh, tetiba jeh dia nie taw. awak yang ngade buat saya jelez, tapi saya tak jelez pun. awak yang merajuk. MENGADE! hehe :') saya, awak? aku bahasakan 'saya' sepanjang entry, hari nie aku memang aneh >,< before saya terlupa, Happy Birthday to my sistaa, Nur Izzati Zafirah Binti Zainal, mengakulah anda sudah tua, dan my beloved teacher, Cikgu Azizah :)

Comments

combi said…
cukenye ... =D
Jay said…
wah enjoy sakan adik abg ni ek??montang2 exam dah habis..hahaha....
Saiyidah Zainal said…
suka lah~ hehe :)
laah , okey apa ada A lagi ;)
Saiyidah Zainal said…
wohaa, terimakasih awak. tapi, rasa exam kali nie buat teruk sikit. hehe.