Heyy Monday.

Assalamualaikum and selamat pagi :) yea, hari nie kakak aku pergi sekolah. aku duduk rumah. HAHA. perasaan aku macam orang gilak sikit ahh. aku rasa macam budak-budak jahat tengah ponteng sekolah. ouh chop-chop, bukan budak jahat jeh ponteng sekolah. budak baik pun kadang-kadang ponteng sekolah jugak. ahha, jangan salah faham.

Okay, malam tadi dia call then bagitahu macam-macam. lahh, aku dah bosan nie weyh.
kredit aku berlambak-lambak nak buat apa pulak dah? then, dah tengah malam nak call lagi, aku malas nak jawab. heh, tak ada feel nak menjawab call kau tuh. lain kali ahh.
Dear awak, aku bukan tak nak jawab call kau tuh. *deyy, ini orang lain pulak okay, bukan orang yang sama. haha.* just, bagi aku masa untuk bercakap dengan kau. yayaya, lagipun, malam tadi tak ada cerita nak story dengan kau. nanti aku senyap jeh, kau pulak melenting. bhaha, nanti aku jawab call kau okay, cuti 2 minggu, banyak lagi masa (: sorry ahh.

tak ada mood hari nie. birthday lisa! yaw, happy birthday darl :) 
masa dah time, aku nak main game. haha. bubye.

Comments