Exam, Kau Ratu Hatiku.

Assalamualaikum dan salam satu Malaysia :) anda sihat? saya sihat. dah makan? saya dah makan. dah solat? saya dah solat. dah baca? saya belum habis tulis lagi. HOHOHO, masalah yang sukar dibaikpulih. so, harap anda semua faham.


okay, kalau sebelum ini aku buat lagu macam ini dekat kawan-kawan aku. 
 Nina, Nina, engkaulah jantung pisangku.
 Bila ku berduka, engkau hiburkan selalu.
eyy, Nina jadi model. hehe. tapi, sekarang aku nak tukar. ehem-ehem. 
Exam, Exam, engkaulah buah pinggangku.
Bila ku berduka, engkau muncul selalu.
ohhooyy, payah meyhh. hurm, susahlah aku nak naik pentas lagi lepas ini. ahaha. rasa macam misi kedua dah musnah jeh :( habis semua aku tibai-roti-canai jeh. haiyaa. aku pun tak tahu asal. ngehngehngeh XD
kau bayangkan, aku tak boleh nak jawab soalan sejarah. then, aku yakin gila lah kan jawab semua soalan D. agagagaga. aku dah tak tahu nak jawab apa dah. dari soalan 43-51 aku jawab D :) kesian dekat aku kan? HAHA! dan dengan yakinnya, aku akan dapat C. hee :')


hari ini aku jawab science. semua yang aku baca keluar. kecuali bab monocotyledon and blahblahblah. ohhoyy, lupa dol. aku boleh jawab, cuma tak sure. haishh. hancur lah kan?
^____________________^


isnin minggu depan, mathematics =,='


P/S:
kakak aku gelak sorang-sorang. okay, aku rasa seram >,<' nie lah padah tengok cerita korea. nasihat, sebelum semua orang jadi macam kakak aku, baik semua orang berhenti tengok cerita korea. ahaha, gurau-gurau jeh. selamat malam semua! *berjangkit perangai dak amir, belum malam dah cakap selamat malam. aneh T_____T

Comments