Long Long Ago ..

once upon a time Pictures, Images and Photos
Once upon a time 
Assalamualaikum dan selamat satu Malaysia. ouh, skema sungguh aku hari nie. weyh weyh. happylah. hee :) jangan tanya aku kenapa, panjang ahh jawapan. rasa macam nak senyum jeh sampai orang ingat aku gila. lalala (:

eay, malam tadi. aku cakap dengan abah aku. ehem --- meyh aku nak bercerita dekat kauorangsemua ;p
 Ida: Abahhhh, belikan ida lagi dua folio? ^__^ 
 Abah: Folio-folio-folio! Abah lepukkk kang, berfolio-folio muka kau! =.='
 Ida: Heeeee~ nie hahh, folio science dengan folio sivik punya tak ada lagi.   semalam punya tuh untuk PJK.
 Abah: Huh!
bapekk lah, mula-mula macam seram lah kan nak mintak abah belikan. lagi-lagi abah dah melenting nak lepuk aku sampai muka aku berfolio-folio. HAHA. aku dah tak boleh buat apa dah, sengih jeh laa kan sampai abah aku bertindak-balas positive :)
sambil tunggu abah balik tuh, aku pun online dan membuat ulangkaji di Facebook.

ouh, okay! dengar bunyi orang tutup pintu kereta. oiyeahh, abah dah balik! dan, dan, dan, dan. aku bukak pintu nak sambut ketibaan Yang Berhormat dan Yang Dihormati dan Yang Disayangi, abah Zainal Bin Zakaria sudah pulang ke rumah. HAHA ;p
 Abah: Nahh! folio macam nie kan?
 Ida: Haaa :) okay-okay. Mekaseh abah ^^
bukak jeh plastik tuh, aku nampak cover depan folio tuh ada gambar Snow White, Cinderella, Princess yang Sleeping Beauty tuh, Jasmine, dan pelbagai lagi watak-watak kartun disney T____T last aku guna folio macam tuh masa aku darjah tiga =.= rasa macam berada dialam sekolah rendah balik. main action-action dengan kawan-kawan yang aku ada front page untuk folio gambar princess-princess bagai nihh (:
hurm, aku tak nak bukak mulut, sebelum abah aku melenting lagi sekali. baik aku SHUT UP!
P/S:
amir nak balik! amir nak balik! ahaha. bengong sudah >,<

Comments