Say It Again For Me ♥

Have I heard words as beautiful as when you say my name 
ohhoyy, suka tak kalau orang panggil nama penuh kau? BANGGA kod. ahaha :)
first time weyh, and yea. saya tawu awak marah saya, sebab tuh panggil name saye pun penuh-penuh gitu, kan? :P 
handsome woah andy (:
ey, semalam aku tengok toy story III :) hee, best ouh. erk, apa-apa? baca buku? laa, isnin nie mathematic jeh, kerja mudah. tambah-tolak-darab-bahagi. ouhh yea, dan Kemahiran Hidup. BAPAK GILA BERLAGAK! haha. annoying doe, dak ida nie. hampehh =,='


aku pun menyampah dengar ayat aku tuh. haha. bengong. yayaya, malam tadi aku dah buat 60 soalan mathematic dan pagi td tambah lagi 20 :) berlagak lagi! haha. okay lah kan? Kemahiran Hidup? macam mana nak study KH yaw? baca buku jeh pun, tak naik-naik jugak markah aku. buat latihan? sama jugak, sampai exam aku dah keliru-keliru. haha. aneh betul aku nie -___-

doakanlah yang terbaik untuk aku dan kawan-kawan aku eh? aku tahu, semua orang dalam EXAM FEVER sekarang ni. aku buka blog tuh, cakap pasal exam. blog ni pun sama. so, semua cerita pasal exam. aku pun nak cerita gak. ahhha, cecita-cecite! (:
copp, abang zuzu ku. haha. nama penuh Zuhairi. hehe. nak ajar sejarah yea? okay! akan ku tunggu abg datang sekolah then ajar kitorang mcm mana nak ingat okay? bulan tujuh eayy? okay-okay, orang ingat nie (:


deyy, sekolah rendah aku hantar budak main squash. ouh really? best weyh. rugi lah time aku dulu-dulu tak ada. ish, ngade betul taw! =='
good luck awak-awak semua! :)
P/S:
erk, okay. punyalah lama. dah sampai enam jam. still marah aku lagi. HAHA. lantak lah deyhh. sorry sayangg :'D akan tulis menulis tertulis ditulis bertulis blog ni pada petang hari khamis okay? i janji you. auww, haha. menggoda tak? :) Good Luck untuk kawan-kawan yang nak exam, baru nak ambik exam, dah habis exam pun okay lah en? hehe ;p

Comments