Heyy, Apa Semua Ini? :'(

Assalamualaikum, heyya hello peeps :) sihat? der, kan saya dah kata, kalau tak sihat, pergi ambil ubat, telan! kalau tak sihat, sabar. he :) 


Ya Allah, apakah? sebenarnya saya pun tak tahu apa punca semua nie terjadi. yeah, saye tawu, saya puncanya. agagaga, bangga kod menjadi segala punca kepada masalah-masalah :D saya bangga menjadi masalah anda dan anda, kira hebatlah saya kan? menjadi perkara utama yang harus awak-awak semua fikirkan dalam kepala hotak awak semua. saya jadi sumber pertama setiap kali awak bangun dan celikkan mata awak selepas bangun tidur. yeah! saya berjaya meraih menjadi yang pertama dalam hati awak, dan dalam otak awak.
agak-agak siapa nak jadi bahan utama untuk aku fikirkan dan menyimpan perasaan bersalah dalam hati aku? cepat-cepat, daftar lah dengan segera. sebelum saya menolak perasaan resah gulisah dalam hati saya nie jauh-jauh, sebelum saya hilang perasaan untuk melanjutkan berperasaan sedemikian. hurry up bebey! ruangan masih kosong, banyak lagi seat. jangan malu-malu, jangan segan-segan. masih ada banyak space :)


dush! masalah saya belum selesai, tiba-tiba masalah lain datang menyerang. GOD! cepat gila yang daftar, bertubi-tubi soalan saya dapat. awak-awak, saya dah ada lah, saya tak perlukan pakwe awak tuh, tolonglah! saya dengan pakwe awak tuw langsung tak ada pape, cepat sangat percaya dengan kata-kata dusta, maki lah aku, maki!! :) heh, sila baca ayat-ayat nie dengan intonasi berPERANG! bedebush bedebushhhhh!! hee :) baru beberapa minit saya tinggalkan laptop saya. agagaga, hebat lah awak, ida! tuh yang makin sayang kat awak nie ida, yeah~ I LOVE MYSELF :) saya tak sayang sape-sape, Allah love me, I love Allah, kan perfect tuww? ^^
saya dah tak ada apa-apa dengan dye, okay, suka? tepuk tangan semeriah orang bersorak bila kelantan gol kan bola dalam gol sendiri. yeaaa~ suka-suka :D so, ada yang berminat lagi dengan saya? saya perlukan pengganti. saya memang kejam, jahat. yayaya, cepat-cepat, baru beberapa jam berlalu, saya dah berubah hati. agagga, mcm bagus jea kan ayat?


P/S:
sila jangan percaya saya dah tak ada apa-apa hubungan dengan dye, saya tak suka bila saya tulis mcm tuh atas entry nie :( tidakkk, langsung tak. tapi, yahh, saya tak sure lagi dengan persahabatan saya dengan dia sejak malam tadi. apa perasaan dye, apa perasaan saya. grrr -.- mata saya bengkak ke sepet ke, jangan sebok nak tanya. tak ada kotak formspring dekat dahi saya! Amir, ida mintak maaf :(
aku gila! ada hal? nak join gila jugak ke??? :D

Comments

Nurul Fatin said…
Ohh. oda, awak kenapa?
Nurul Fatin said…
This comment has been removed by the author.
Saiyidah Zainal said…
saya tak ade apa-apa, terlebih excited tulis blog, jd cm gini la. :) hehe. huuhhh :'(
Nurul Fatin said…
Sabar ye encik oda :) saya tau awak macho.
Saiyidah Zainal said…
ahaha, yeahh~ saye tengah cover macho niee :D
Unknown said…
jagn nangis. tak macho nnt :)
Saiyidah Zainal said…
@ezan idma :) wahaa, sedang berusaha! heh, thank you awakk :')