Sayang, life must go on :)





We always ignore those who love us, and love those who ignore us ♥


fs=1&hl=en_US&rel=0" />

Assalamualaikum, hello peeps :) sihat? yahh, hari nie saya sakit tekak dan selsema. okay, siapa kisah? nevermind :) pada awak-awak yang demam, selsema jugak, sakit semua sakit, sama ada sakit hati, sakit jiwa dan pelbagai jenis penyakit, sila cari ubat sebelum melarat okay? Saya Sayang Awak kalau awak jaga diri awak (:
hari nie, serious aku mengantuk, bukan sebab tidur lambat. tapi aku tak ada semangat nak pergi sekolah sebenarnya. hurmmm, cikgu aku ramai yang dah bertukar, heyya, apa nie? -.- saje jea nak buat aku blurr pagi-pagi buta belajar science dengan cikgu baru. haha. nasib baik cikgu science nie mulakan hari pertama dia dengan kitorang satu kelas, best! boleh nyanyi lagu katak-oh-katak :)

nahh! aku memang cepat lupakan semua perkara memandangkan Arissa kata saya pelupa :D aku masih tak tahu kenapa aku lemah sangat, hurmmm, okay. maafkan saya :') aku tak marahkan siapa-siapa, cuma aku risau kawan-kawan aku marahkan aku. derr, apa daa? -.- 
yahh, sayang-sayang sekalian, aku janji, aku tak kan buat kawan-kawan aku macam itu lagi. der, muka aku main peranan time aku menyodeh. euww, mesti menggelikan kan? hodoh! hehe, walau ape pun yang berlaku dekat aku, aku tak kan membabitkan kawan-kawan aku. yahh, aku nak senyum jaa, boleh? :) sekarang aku suka mencarut, derr, satu perubahan yang teruk. Astaghfirullahalazim :( teruknya aku. damn! suka sangat mencarut, teruk-teruk-teruk. apesal aku berubah nie? heyy, aku pun menyampah dengan diri aku ni. 

P/S:
aku janji, janji tak kan pergi. tak usah kau terangkan kutahu, potret wajahmu disetiap penjuru, curahkan deritamu padaku, biarku rasa apa yang kau lalu. terang-terang, bersama rasa sayang. lalala, yahh. aku rindui saat ni :') ahh, forget it. life must go on! I Love You Friends.

Comments

al_hakim said…
kejap saya kejap aku..hehe..btw gud luck di sekolah ye,,=)
Saiyidah Zainal said…
yahh, haha. hari nie macam tak berapa nak betul sangat :D thankies.